Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste moment om naar autokeuring Rotselaar/Tienen te gaan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Beste moment om naar autokeuring Rotselaar/Tienen te gaan

Titel zegt het al.
    Door mijn uitstelgedrag kan ik geen tijdige afspraak meer vastleggen voor de keuring van mijn wagen. Gezien het de eerste keer is dat ze gekeurd wordt, is het belangrijk dat ik op tijd ga, anders moet ik volgend jaar nog eens terug komen.

Wanneer kan ik het best zonder keuring naar Rotselaar of Tienen, zodat ik niet te lang moet wachten?

Je kan online een afspraak maken (enkel tussen 17-19u), dan hoef je niet te wachten

Via de webcam's kan je nu ook de drukte online checken:

Comment

Of 's morgens vroeg gaan zodat je de eerste staat. Hier bij ons gaat de keuring open om 7h.

Comment

Online staat het vol tot ver na mijn vervaldatum...

Comment

Als online voor u niet meer lukt is het enige wat ik kan aanraden: 's morgens vroeg gaan (echt nog voor opening) maar het is daar altijd druk.. (Rotselaar)

Comment

Ik kom in Tienen langs tussen 6u15 en 6u30, dan staan daar meestal al redelijk wat auto's. Zal er morgenvroeg eens speciaal op letten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
              Ik kom in Tienen langs tussen 6u15 en 6u30, dan staan daar meestal al redelijk wat auto's. Zal er morgenvroeg eens speciaal op letten.
              Als je vroeg gaat, moet je inderdaad al om 6u ofzo gaan staan. Je kan ook eens bellen naar het keuringsstation en vragen wel de kalme uren zijn. Ik weet in Wevelgem bijv. hangt er bij de keuring zo een bord met de uren, rood is zeer druk, enz... Ik dacht te menen dat daar tussen 11u-13u het kalmste was.

Comment

Eerste post:
                Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
                Door mijn uitstelgedrag kan ik geen tijdige afspraak meer vastleggen voor de keuring van mijn wagen.
                Eerste antwoord:
                Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
                Je kan online een afspraak maken (enkel tussen 17-19u), dan hoef je niet te wachten

Ik ben vandaag twee keer zonder afspraak naar Hechtel-Eksel geweest.
                Ik weet het, dat is een uur rijden voor jou maar zowel deze ochtend om 8u als deze middag om 13u was ik daar binnen de 10' aan de beurt...
                Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                  Eerste post:

Eerste antwoord:

Weer een moraalridder hier, ik postte dat enkel ter info hé man (ik ging ervan uit dat hij nog geen contact had opgenomen, en dat hij gewoon dacht dat alles volzet zou zijn).
                  Ik zette trouwens meer dan dat in mijn eerste antwoord ...

Comment

Je kan ook verder rijden naar Diest.

Om 7u valt het daar nog goed mee, enkele gepensioneerden kunnen juist voor u zijn, maar het zullen er zeker minder dan 10 zijn (mijn eigen ervaring met vroeg naar Diest te gaan)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
                      Weer een moraalridder hier, ik postte dat enkel ter info hé man (ik ging ervan uit dat hij nog geen contact had opgenomen, en dat hij gewoon dacht dat alles volzet zou zijn).
                      Ik zette trouwens meer dan dat in mijn eerste antwoord ...
                      Sorry ze man, ik vond dat gewoon een beetje frappant.
                      Ik had begrepen dat hij geprobeerd had een afspraak te boeken maar dat hij die niet meer op tijd vastkreeg.
                      De tips van de webcams is inderdaad wel een hele goeie, vandaar ook mijn knipoog smiley op 't einde.

Maar goed, ik zal mijn zwaard en schild aan de kant leggen.
                      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.

Comment

Misschien kan je in Diest of elders wél nog een afspraak vastleggen?
                        Dan ben je wat geruster dat je niet voor niets verder door rijdt dan de dichtstbijzijnde stations.

Comment

Die camera's, dat helpt je niet noodzakelijk vooruit.

Je kan daar kijken, zien dat er niet veel volk staat, springt in je wagen en rijdt er naar toe, komt een kwartier later aan, en weer volle rijen. Dat kan rap gaan.

Beste tip lijkt me, naast uiteraard afspraak maken, 's ochtends vroeg gaan, maar dan ook vroeg en niet kort voor openingsuur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                            Sorry ze man, ik vond dat gewoon een beetje frappant.
                            Ik had begrepen dat hij geprobeerd had een afspraak te boeken maar dat hij die niet meer op tijd vastkreeg.
                            De tips van de webcams is inderdaad wel een hele goeie, vandaar ook mijn knipoog smiley op 't einde.

Maar goed, ik zal mijn zwaard en schild aan de kant leggen.
                            T'is u vergeven. Maar het was inderdaad voor interpretatie vatbaar .

Comment

Working...
                            X