Zo lang de invoerder en de dealer gescheiden zijn is er altijd een veel betere situatie voor de klant. Bij een groot probleem tussen een zelfstandig garage bedrijf en een klant kan een klantenklacht naar de invoerder zijn dealership kwijt spelen. Ook hebben zelfstandige garages meer "persoonlijk imago" om niet te kwetsen dan invoerderafhankelijke bedrijven. Wie controleert een een garage van D'ieteren,juist ja: D'ieteren.....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
D'ieteren wil VW dealers met 85% verminderen
Collapse
X
-
moeilijk achter te komen denk ik....BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Commander Bekijk Berichten+1 beursgenoteerd staat gelijk aan winst op korte termijn. De aandeelhouders komen uiteraard op de 1e plaats. En hoe halen we maximale winst? Door het uitpersen van de klant en de toeleveranciers. De ethiek van zo'n bedrijven naar hun toeveleranciers is trouwens meer dan degoutant....ze hanteren het motto: je mag blij zijn dat je aan ons mag leveren want onze naam staat mooi op jouw lijst van referenties..... Maw: wij zijn god en jij bent plebs....Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenDe mensen die die telefoontjes plegen om u als klant een goed gevoel te geven of om daadwerkelijk te vragen of alles correct verlopen is:
bestaan daar gegevens over? Wie organiseert die? Is totale onafhankelijkheid van het dealernetwerk/invoerder aantoonbaar?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenOk. Wie zijn die bedrijven dan? Liggen die onder contract bij de invoerder? M.a.w. is het de invoerder die deze bedrijven inhuurt en betaalt om z’n dealernetwerk te controleren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenOk. Wie zijn die bedrijven dan? Liggen die onder contract bij de invoerder? M.a.w. is het de invoerder die deze bedrijven inhuurt en betaalt om z’n dealernetwerk te controleren?
Het systeem dat ze toepassen is echter ééntje die ze zelf naar hun hand (kunnen) zetten om bepaalde dealers uit te sluiten van extra werkingskortingen bvb.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenZo lang de invoerder en de dealer gescheiden zijn is er altijd een veel betere situatie voor de klant. Bij een groot probleem tussen een zelfstandig garage bedrijf en een klant kan een klantenklacht naar de invoerder zijn dealership kwijt spelen. Ook hebben zelfstandige garages meer "persoonlijk imago" om niet te kwetsen dan invoerderafhankelijke bedrijven. Wie controleert een een garage van D'ieteren,juist ja: D'ieteren.....
Vanaf dan kan er rechtstreeks bij Audi besteld worden zonder tussenkomst van een invoerder. Vermits 'D Ieteren het nu warm onder de voeten krijgt zullen er heel wat garages opgekocht worden en/of satelliet-dealers komen die eerst andere garages's gaan (moeten) overnemen. Alles heeft uiteraard met geo-grafische strategie te maken.
Beetje zelfde verhaal als nu bij VW gebeurt feitelijk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenin de regio diest (en dus ook stuk limburg dat erbij hoort) nochtans niet echt onder de indruk van de vag garages.
en mijn twee schoonzusters die met VAG rijden zijn ook niet onder de indruk in de regio Zonhoven-Houthalen
duur, onnodige reparaties, andere zaken die ze hadden moeten zien weer niet uitgevoerd (controle nazicht en niet opmerken dat twee lampjes niet werken en lichten niet goed staan)
mijn schoonmoeder rijdt skoda: bij haar ongevraagd twee voorste banden gewisseld want die waren zogezegd versleten. Twee 4 seasons gestoken van een totaal onbekend merk en maar liefst 130€ per band voor gevraagd.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenIn 2018 valt het doek...
Vanaf dan kan er rechtstreeks bij Audi besteld worden zonder tussenkomst van een invoerder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenZo ziet het er inderdaad wel naar uit aangezien de invoerder op basis van deze resultaten de kortingen bepaald aan betreffende dealers.
Het systeem dat ze toepassen is echter ééntje die ze zelf naar hun hand (kunnen) zetten om bepaalde dealers uit te sluiten van extra werkingskortingen bvb.
Tweede zin: grote frons
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenInteresting. Meer info over?
Overview of the Eurosystem's open market operations used to implement the monetary policy of the ECB.
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenDe eerste zin: lichte frons
Tweede zin: grote fronsLast edited by Metaxa; 12/04/2015, 00:00.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
in een correcte statische realiteit zou er dan een correctiefactor worden toegepast
Comment
-
De dealers vragen zelf om te antwoorden met "uitermate tevreden" in plaats van "tevreden" omdat dit laatste hun teveel punten zou kosten.
Dit word me steeds gevraagd bij mijn Bmw en Vag dealer.
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenin een correcte statische realiteit zou er dan een correctiefactor worden toegepastPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenDe dealers vragen zelf om te antwoorden met "uitermate tevreden" in plaats van "tevreden" omdat dit laatste hun teveel punten zou kosten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenZe vragen u dit zonder effectief te vragen of u tevreden bent? Mochten ze zoiets bij mij doen en ik ben niet tevreden dan geef ik hen de laagst mogelijke rating.
Sent from hereden borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenDe dealers vragen zelf om te antwoorden met "uitermate tevreden" in plaats van "tevreden" omdat dit laatste hun teveel punten zou kosten.
Sent from here
Sent from my One+ using Tapatalk=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenheb ik toch nog ni meegemaakt, dat dealer me vraagt om zo te antwoorden op de vragen
Blijkbaar is er toch iets op til.
Sent from hereden borre
Int3x0r
Comment
Comment