Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
D'ieteren wil VW dealers met 85% verminderen
Collapse
X
-
Heb momenteel 2 Golfkes in gebruik. De eerste bij de Belgische VW dealer gekocht en steeds daar op onderhoud gegaan , de recentste in het buitenland. Ik denk niet dat de dealer moeilijk gaat doen over onderhoud en eventuele garantie van de nieuwe aangezien hij dan waarschijnlijk het onderhoud van de oudste Golf ook niet meer zal moeten doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenJa, in feite zou het moeten he. Of de dealers je met open armen ontvangen, ik weet het niet hoor. Denk eerder van niet eigenlijk.
persoonlijk heb ik zelf een auto gekocht in DE( enkele jaren geleden), na enkele maanden van audi belgie een brief gekregen voor een terugroepactie.
gewoon bij een dealer in de buurt binnengestapt hiermee, ( hadden me nog nooit gezien daar, en kenden me ook niet) direct een afspraak gekregen, zelfs een gratis vervangwagen.
dus ik spreek uit ondervinding dat dat geen enkel probleem geeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenDacht eerder dat ze het kwijt gespeeld waren ipv verkocht.
Sent from here2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenCorrect.
Comment
-
Tja, ik moet eerlijk bekennen dat ik destijds ook een beetje bevooroordeeld was tov mensen die in het buitenland kochten en dan voor garantie en onderhoud bij ons kwamen. Maar nu de invoerders meer en meer een nogal egoistische rol gaan spelen, zouden de garagehouders in feite begrip moeten kunnen opbrengen en de situatie commercieel benaderen.
Doet me denken aan de houding van de banken om even off topic te gaan. Die hebben ook alle macht doordat wij onze spaarcenten bij hun blijven brengen. Mochten we ons centen afhalen en in een kluis steken, ze zouden ook van houding moeten veranderen. Net zoals de invoerders, teveel macht en alleenheerschappij door afspraken...Zoiets kan je maar doorbreken als er veel mensen samenwerken, dus in theorie onuitvoerbaar volgens mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk BerichtenIk lees toch overal verkocht aan Sopadis/D'ieteren?
http://ww2.autoscout24.be/nl-be/inte...-/4319/418507/2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenTja, ik moet eerlijk bekennen dat ik destijds ook een beetje bevooroordeeld was tov mensen die in het buitenland kochten en dan voor garantie en onderhoud bij ons kwamen. Maar nu de invoerders meer en meer een nogal egoistische rol gaan spelen, zouden de garagehouders in feite begrip moeten kunnen opbrengen en de situatie commercieel benaderen.
Doet me denken aan de houding van de banken om even off topic te gaan. Die hebben ook alle macht doordat wij onze spaarcenten bij hun blijven brengen. Mochten we ons centen afhalen en in een kluis steken, ze zouden ook van houding moeten veranderen. Net zoals de invoerders, teveel macht en alleenheerschappij door afspraken...Zoiets kan je maar doorbreken als er veel mensen samenwerken, dus in theorie onuitvoerbaar volgens mij.
Of iemand nu afkomt die men nog nooit gezien heeft, met een tweedehandswagen die daar niet is gekocht, of met een auto in het buitenland gekocht, in beide gevallen kan de dealer het onderhoud van deze wagen doen, dus waarom zou hij onderscheid maken en de ene wel of niet weigeren.
Hij weet uiteindelijk dat, zelfs als iedereen zijn auto in het buitenland zou kopen, ze uiteindelijk toch allemaal het onderhoud graag dichtbij doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenKan het een dealer werkelijk nog veel schelen tegenwoordig als iemand afkomt met een wagen in het buitenland gekocht?
Of iemand nu afkomt die men nog nooit gezien heeft, met een tweedehandswagen die daar niet is gekocht, of met een auto in het buitenland gekocht, in beide gevallen kan de dealer het onderhoud van deze wagen doen, dus waarom zou hij onderscheid maken en de ene wel of niet weigeren.
Hij weet uiteindelijk dat, zelfs als iedereen zijn auto in het buitenland zou kopen, ze uiteindelijk toch allemaal het onderhoud graag dichtbij doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenEr zijn verschillende manieren om een verhaal aan de buitenwereld te verkopen. Daarbij iedereen in zijn waarde laten is meestal de beste optie. Meer ga ik hier niet over zeggen
Dan geloof ik eerder het verhaal dat ze groter wilde worden dan Dieteren en dat het mislukt is.
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenEen merkconcessie moet nog altijd zijn verkoopsaantallen opgelegd door de invoerder halen. Er zijn dus wel degelijk merkdealers waar het iets uitmaakt dat je een auto in het buitenland koopt en niet bij hen. Zoiets is meestal te wijten aan een gebrek aan professionalisme.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlanusDe dealers vragen zelf om te antwoorden met "uitermate tevreden" in plaats van "tevreden" omdat dit laatste hun teveel punten zou kosten.
Dit word me steeds gevraagd bij mijn Bmw en Vag dealer.Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenZe vragen u dit zonder effectief te vragen of u tevreden bent? Mochten ze zoiets bij mij doen en ik ben niet tevreden dan geef ik hen de laagst mogelijke rating.
Comment
-
In die 27 jaar dat ik zelf auto's koop heeft mijn dealer mij nog NOOIT gevraagd om de eventuele bevragingen achteraf in hun voordeel te 'sturen'...
Dat zal iets typisch premium zijn dan... ***
***vooraleer de hel losbarst: gewoon een flauw garaptjen eh mannekesKing of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
Comment