Heb in mijn omgeving al 9 mensen overtuigd om de stap te zetten (4 x VW , 2 x Seat , 2 x Skoda en 1 x Opel) . Geen van hen heeft problemen gehad bij de invoer of het zich beklaagd. Ben wel enkele keren mee gereden om te helpen bij de formaliteiten in Duitsland (taalbarriere...) en bij de douane. De afstand van 130 km tot Aken (1u30 rijden) is inderdaad geen bezwaar. Binnenkort de eerste keer op onderhoud bij mijn vertrouwde dealer. Ben benieuwd of hij iets zal zeggen. Mijn Duitse factuur zit bij het onderhoudsboekje , dan weet hij genoeg denk ik :-)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
D'ieteren wil VW dealers met 85% verminderen
Collapse
X
-
Zeg spitsmuis, zou je niet beter een zaak in import beginnen, en dan volop reclame maken voor Skoda?“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk BerichtenIk moet er niks aan verdienen maar ben altijd bereid om mensen advies te geven. Op Skoda is het voordeel trouwens procentueel minder dan op een VW.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk BerichtenOp een Golfke of Passat 3000-5000 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenZeg spitsmuis, zou je niet beter een zaak in import beginnen, en dan volop reclame maken voor Skoda?
Hij doet enkel import van vw (zie post 310)
Comment
Comment