Mededeling

Collapse
No announcement yet.

D'ieteren wil VW dealers met 85% verminderen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb in mijn omgeving al 9 mensen overtuigd om de stap te zetten (4 x VW , 2 x Seat , 2 x Skoda en 1 x Opel) . Geen van hen heeft problemen gehad bij de invoer of het zich beklaagd. Ben wel enkele keren mee gereden om te helpen bij de formaliteiten in Duitsland (taalbarriere...) en bij de douane. De afstand van 130 km tot Aken (1u30 rijden) is inderdaad geen bezwaar. Binnenkort de eerste keer op onderhoud bij mijn vertrouwde dealer. Ben benieuwd of hij iets zal zeggen. Mijn Duitse factuur zit bij het onderhoudsboekje , dan weet hij genoeg denk ik :-)

Comment

• Zeg spitsmuis, zou je niet beter een zaak in import beginnen, en dan volop reclame maken voor Skoda?
      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Ik moet er niks aan verdienen maar ben altijd bereid om mensen advies te geven. Op Skoda is het voordeel trouwens procentueel minder dan op een VW.

Comment

• Vertel nog eens wat een pracht van een deal jij doet met in het buitenland een auto te kopen? Ik ben het alweer vergeten en hoor het je graag voor de 36ste keer vertellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
            Ik moet er niks aan verdienen maar ben altijd bereid om mensen advies te geven. Op Skoda is het voordeel trouwens procentueel minder dan op een VW.
            Wat is het voordeel op een VW ongeveer als ik vragen mag?

Comment

• Op een Golfke of Passat 3000-5000 euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                Op een Golfke of Passat 3000-5000 euro.
                Dat kan al tellen. Audi ook?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                  Zeg spitsmuis, zou je niet beter een zaak in import beginnen, en dan volop reclame maken voor Skoda?

Hij doet enkel import van vw (zie post 310)

Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis
                  Internationale handel , import - export[/QUOT

Import : Poolse poetsvrouwen ?

Nee CZ Volkswagens :-)

Comment

• @ spitdmuis: familie gaat zich een basic polo 1.0 met airco aanschaffen. Is germania dan ook nog de moeite?

Comment

Working...
                    X