Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zeldzame of bizarre varianten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• RR Camargue convertible, uniek exemplaar, Niko-Michaels Coachwork

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• ​​​​​​​

Comment

• ‘t valt me nu pas terug op dat de 3.0 rondom rond chroom heeft. En dat stoort me eigenlijk niet zo, terwijl ik bij heel wat huidige modellen mij stoor aan de overdaad aan chroom afwerking. Go figure.

Comment

• Comment

• Comment

• Crayford conversies

Comment

• ​​​​​​​

Comment

• Die Alpina deed me spontaan aan deze denken:

[IMG]https://www.classicdriver.com/sites/...?itok=FzknO8tg[/IMG]
                          VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
                            Die Alpina deed me spontaan aan deze denken:

[IMG]https://www.classicdriver.com/sites/...?itok=FzknO8tg[/IMG]
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Bedankt Jocar! Wat ging er bij mijn post verkeerd, zodat ik dat de volgende keer van de eerste keer zelf deftig kan?
                              In preview zag ik de foto verschijnen, maar op het forum wordt blijkbaar enkel de link getoond?
                              VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
                                Bedankt Jocar! Wat ging er bij mijn post verkeerd, zodat ik dat de volgende keer van de eerste keer zelf deftig kan?
                                In preview zag ik de foto verschijnen, maar op het forum wordt blijkbaar enkel de link getoond?
                                De geheimen van een slecht onderhouden forum vol bugs
                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Austin Mini beach car

https://bringatrailer.com/listing/1965-austin-850-mini-beach-car/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                                    bloody hell, verkocht voor 230.000 dollar, ex kosten.
                                    Last edited by ; 26/11/2019, 22:26.

Comment

• Comment

• Comment

• American dreamers
                                          2002 grand sl600 silver arrow

Comment

Working...
                                          X