Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zeldzame of bizarre varianten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Gigantisch veel dat je op het net vindt...

Comment

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
          ik dacht dat een belgische firma dit produceerde (zaten die niet nabij Leuven, of in de buurt van d'ieteren in erps kwerps ?).
          Klopt, EBS of Ernst Berg Systems uit Zaventem ... een Belgische firma die eigendom was van een Nederlander.

Ze "maakten" daar onder andere: R5 cabrio, R25 cabrio, Samara cabrio, R25 break, Volvo 440 break, ...

Comment

Voor het af te leren

Comment

Comment

8 serie shooting brake
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

928 shooting brake

Comment

Virage shooting brake

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                      mercedes heeft veel afgezien van peugeot zonder dat ze dat eigenlijk willen toegeven. Door dit te durven neerschrijven ga ik weer de helft van dit forum over me heen krijgen, maar kom...
                      Voorbeelden ?
                      Benzine
                      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                      Diesel
                      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Deze zal niet meer rijden als een kart...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten

Deze is echt wel cool!

Comment

Senator A Caravan

Opel Monza Keinath

Opel Senator B Cabrio

Last edited by Volvo_Bjorn; 28/06/2015, 00:27.
                            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

die senator b cabrio is echt wel sjiek.
                              Heb dat front ook altijd schoon gevonden.

Comment

concept ontworpen door Ghia op vraag van Ford : ford tuareg.
                                Is op basis van een ford fiesta en was onder meer een reactie op de matra rancho.
                                Het SUV of crossover concept bestaat al van voor de jaren '80.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                  Klopt, EBS of Ernst Berg Systems uit Zaventem ... een Belgische firma die eigendom was van een Nederlander.

Ze "maakten" daar onder andere: R5 cabrio, R25 cabrio, Samara cabrio, R25 break, Volvo 440 break, ...
                                  ha, bedankt.
                                  Op autoscout staat al een hele tijd een R5 cabrio te koop. Niet zeker of die van EBS komt.
                                  Ik vermoed dat andere firma's ook conversies deden.
                                  Of zou Renault die ook in hun gamma hebben gehad ?

Comment

de fiesta is ook de basis geweest voor dit : de fiesta fantasy.
                                    naargelang de goesting, kan je er een andere top (en andere accessoires) op monteren zodat je kan gaan van pick up naar cabrio, station, coupe, ..
                                    Waarschijnlijk is het ook aangeraden om je outfit aan te passen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door den borre Bekijk Berichten
                                      Polo sedan
                                      Das een gewoon productie model, wordt veel verkocht. Enkel niet in Europa. Van de vorige polo zag ge ze af en toen in Belgie die geimporteerd werden uit De. De nieuwe Polobsedan kunt ge, als ik mij niet vergis, in Zuid-Afrika en Russia.
                                      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                        Das een gewoon productie model, wordt veel verkocht. Enkel niet in Europa. Van de vorige polo zag ge ze af en toen in Belgie die geimporteerd werden uit De. De nieuwe Polobsedan kunt ge, als ik mij niet vergis, in Zuid-Afrika en Russia.
                                        Weet ik. Maar hier zie je ze bijna nooit, op een verloren gereden Rus of Pool na. Vele van die sedannetjes die ik gepost heb, zijn gewoon vrij verkrijgbaar in Russia..

Comment

't zijn meestal ook geen toonbeelden van mooi design.
                                          Citroën garage De Geyndt heeft momenteel ook nog een C4 berline tweedehands te koop staan (zo'n model waar Citroën momenteel mee deelneemt aan het WTCC.
                                          Die hadden er een paar op de kop getikt. Een andere rijdt rond in Oosterzele.

De smaken en voorkeuren rond koetswerkvarianten verschillen nogal wat wereldwijd. Zie ook de opmerking van Jef in het topic Lexus IS over station versies. En ook als je bedenkt dat bepaalde merken voor compacte gezinswagens geen driedeurs versies meer aanbieden (citroën C4, ford focus, ..) omdat er te weinig vraag overblijft.

Comment

Working...
                                          X