Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Of de andere 6 wielers dit ook zijn is niet altijd terug te vinden. Er zijn nogal wat 'limo' achtige dingen tussen, maar ook nutsvoertuigen. Daar lijkt de 6x6 wel een absolute must.
Zou dat eigenlijk wel deftig rijden met een extra niet aangedreven as ? Ik ben absoluut niet technisch aangelegd, dus geen idee eigenlijk.
draaien op asfalt gaat moeilijker gaan. Normaal gezien is uw achteras het draaipunt, maar nu hebt ge zo'n twee punten na elkaar wat dus extra wrijving moet opleveren aan de banden.
als een 3-asser-remork een u-turn maakt...die bandjes
daarom bij vrachtwagens meesturende assen ;-) om minder banden te slijten
tenzij je kiest voor lift-as en deze constant omhoog laat, dan slijten deze banden minder (de andere dan wat meer) :o
ja, hij is ook honderden kilo's lichter dan de miura.
Maar toch niet 'foolproof'. Is gecrashed door een mekanieker van InterAuto die besloot om zijn vriendin een ritje te gunnen
enkel een zelfrijdende auto is foolproof. Zet een idioot in de bestuurderszetel (zeker als die meer naar zijn vriendin zit te gapen dan naar de weg) en ge krijgt dergelijke voorvallen.
Volvo 1800 Volvoville, +/- 20 van gemaakt in Amerika.
Zo'n dichte P1800 heeft mijn moeder nog gehad. Als kleine was ik enorm gefascineerd van het Volvo logo dat in het leder van de krappe achterbank geperst was. En in overdrive ging die 180!
De Monteverdi Tiara, gebaseerd op een W126 ;
Aangezien ontwikkeling en homologatie van een nieuwe wagen (te) kostelijk was, deed Monteverdi aan badge engineering.
Het was ook hun zwanenzang. Hadden ze maar verder de inspiratie gehad van de Hai ..
Comment