Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zeldzame of bizarre varianten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ecurie Bekijk BerichtenDo not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ecurie Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenwat is hier anders dan een gewone CX? deze hadden toch ook een 5e deur, ... ?Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenik denk dat we zelfs in onze wildste fantasie niet kunnen voorstellen wat de Sultan van Brunei in zijn garages heeft staan.
Ik moet wel zeggen dat ik de laatste jaren precies minder hoor over nieuwe aanwinsten.
Iemand enig idee wat er bij is gekomen van speciale builds ?
hij zal nog wel zoveel autos kunnen kopen als hij wel, maar ondanks dat de sultan geen democraat is wil hij miss in zo ene klein land niet teveel mensen nu voor de kop stoten door even wat te 'minderen' of het nog veel geheimer te doen natuurlijk :-)
Comment
-
een 106 Cabrioni. Net als een Mini, Panda of een Uno/Tipo creaties van een Nederlandse ombouwer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenMottigen Clio.
Peugeot 106IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichteneen 106 Cabrioni. Net als een Mini, Panda of een Uno/Tipo creaties van een Nederlandse ombouwer.
koste wel veel geld en was ook nooit echt mooi, meest gekende vb was hun R5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenNeen de CX had een "gewoon" kofferdeksel dat begon onder de achterruit, geen vijfde deur.
en hier zie je originele scharnieren (duidelijk) zitten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtende volvo is knap
doet me wel wat aan holden denken
Comment
-
Comment