Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zeldzame of bizarre varianten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Crayford W123 :

Comment

• Citroen CX Caruna/Beutler :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ecurie Bekijk Berichten
        Citroen CX Caruna/Beutler :

Voor de liefhebbers van de CX staan er hier ook nog een hoop leuke varianten http://www.forum-auto.com/automobile...383145-105.htm (ook op de pagina's ervoor en erna trouwens)
        Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Dat converteerbare Mercedes was een van de beste auto's ooit gebouwd. Ze waren onbreekbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ecurie Bekijk Berichten
            Citroen CX Caruna/Beutler :

wat is hier anders dan een gewone CX? deze hadden toch ook een 5e deur, ... ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
              wat is hier anders dan een gewone CX? deze hadden toch ook een 5e deur, ... ?
              Neen de CX had een "gewoon" kofferdeksel dat begon onder de achterruit, geen vijfde deur.
              Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                ik denk dat we zelfs in onze wildste fantasie niet kunnen voorstellen wat de Sultan van Brunei in zijn garages heeft staan.
                Ik moet wel zeggen dat ik de laatste jaren precies minder hoor over nieuwe aanwinsten.
                Iemand enig idee wat er bij is gekomen van speciale builds ?
                brunei heeft wat problemen omdat bijna al zijn inkomsten uit olie komen en 1) hun reserves opraken en er geen of amper nieuwe worden gevonden, 2) de olieprijs sterk gezakt is en dit een direct effect heeft op de overheidsbudgetten.
                hij zal nog wel zoveel autos kunnen kopen als hij wel, maar ondanks dat de sultan geen democraat is wil hij miss in zo ene klein land niet teveel mensen nu voor de kop stoten door even wat te 'minderen' of het nog veel geheimer te doen natuurlijk :-)

Comment

• een 106 Cabrioni. Net als een Mini, Panda of een Uno/Tipo creaties van een Nederlandse ombouwer.

autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Mottigen Clio.
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                      Mottigen Clio.

Peugeot 106
                      IRIDIUM
                      Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                      Helderzienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                        een 106 Cabrioni. Net als een Mini, Panda of een Uno/Tipo creaties van een Nederlandse ombouwer.

vroeger (nu nog) kon je dat ook laten doen door EBS in Zaventem of die buurt ;-)
                        koste wel veel geld en was ook nooit echt mooi, meest gekende vb was hun R5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                          Neen de CX had een "gewoon" kofferdeksel dat begon onder de achterruit, geen vijfde deur.
                          just, was ik vergeten en ook misleid door foto op bovenvermelde site :

en hier zie je originele scharnieren (duidelijk) zitten

Comment

• Comment

• dit in een mooi klassiek donkerblauw met cognac leder interieur. Oh yes

Comment

• Comment

• op de dag dat Borgward als merk opnieuw de kop op steekt ..

Borgward Isabella pick up

Comment

• de volvo is knap

doet me wel wat aan holden denken
                                    www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                      de volvo is knap

doet me wel wat aan holden denken
                                      voor wie Zweeds kan ...http://www.blocket.se/goteborg/Volvo....htm?ca=11&w=3

Last edited by ; 11/09/2015, 21:39.

Comment

• mmmm, verder als Ikea rijkt mijn zweeds niet
                                        www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                                        X