Oorspronkelijk geplaatst door flappy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zeldzame of bizarre varianten
Collapse
X
-
Jaguar XJS Eventer
Er stond er ook eentje tentoongesteld in Autoworld tijdens de expositie "80 jaar Jaguar" vorige maand.
Rover P6 Estate (160 a 170 stuks van gebouwd met goedkeuring van Rover)
1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Die Mustang trekt op niks.
Er zijn er wel meerdere die op niks trekken maar dat ze daarbij Ford toestemming voor gegeven hebben.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk BerichtenCitroen GS Break Société
Was niet echt de betrouwbaarste auto die ze ooit kochten .
Wat ik me levendig herinner (en toen was ik nog heel jong):
- Een cylinder liet ons in de steek op terugweg van vakantie (met campingcar aan de haak): aan 80 per uur naar huis, en aan ieder tankstation een gedwongen stop (om oa olie bij te vullen)
- Gebroken kardan ergens tussen Halluin en Tourcoing, in de wintermaanden, in het donker. Gas geven resulteerde alleen in het rond draaien van de kilometerteller (een bol, was wel cool), maar de auto bleef ter plaatse staan. Heel lang moeten wachten op depannage (lang voor de tijd van de GSM, we hadden waarschijnlijk toen zelfs nog geen vaste lijn thuis).
Die is dan vervangen geweest door een Visa Spécial, en die lekte al olie van de eerste dag dat ie op de oprit stond .2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beverkeizer Bekijk BerichtenIk heb altijd een zwak gehad voor de creaties van Pierre Tissier:
http://www.oto6.fr/6roues/6rouestissier.htm
Comment
Comment