Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zeldzame of bizarre varianten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
    de volvo is knap

doet me wel wat aan holden denken
    Idem, zo'n Holden Ute.

Comment

• Op mobile stond een ute te koop, V8 manueel

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Jaguar XJS Eventer
        Er stond er ook eentje tentoongesteld in Autoworld tijdens de expositie "80 jaar Jaguar" vorige maand.

Rover P6 Estate (160 a 170 stuks van gebouwd met goedkeuring van Rover)

1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
        2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
        2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
        -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• nog een interessante RR estate. Ik zou bijna durven zeggen 'een basis model'

Comment

• De gewone 2-deurs zie je wel vaker (op foto dan vooral), maar zo'n coupe versie had ik nog niet gezien : Hillman Imp Californian

Comment

• Lada Niva 2131

Comment

• Lancia Thema Limousine en Wagon

Comment

• alfetta lijkwagen

Comment

• Mustero ; Mustang pick up gebouwd door Beverly Hills Mustang Ltd, met goedkeuring van Ford

Comment

• Die Mustang trekt op niks.
                      Er zijn er wel meerdere die op niks trekken maar dat ze daarbij Ford toestemming voor gegeven hebben.
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Coachbuilders

1966 Ferrari 330 GT Navarro Speciale door Drogo

Hun 250 valt dan nog enigszins mee ..

Last edited by ; 23/09/2015, 14:11.

Comment

• van de Porsche 356 zijn er ook zo een aantal :

Abarth versie, achteraan helemaal anders en vooraan spitse snuit

of Beutler, een poging om "US-vinnen" te gebruiken op een EU wagen?

en dan ook nog vele andere o.a. Devin in de US

Comment

• 1965 Mercedes-Benz 600 Pullman Landaulet (W100)

Comment

• Citroen GS Break Société

Comment

• 1962 Saab 95 Van Commercial

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                                  Citroen GS Break Société

Mijn ouders hebben er nog eentje gehad, maar mét achterdeuren. In seventies-oranje.
                                  Was niet echt de betrouwbaarste auto die ze ooit kochten .
                                  Wat ik me levendig herinner (en toen was ik nog heel jong):
                                  - Een cylinder liet ons in de steek op terugweg van vakantie (met campingcar aan de haak): aan 80 per uur naar huis, en aan ieder tankstation een gedwongen stop (om oa olie bij te vullen)
                                  - Gebroken kardan ergens tussen Halluin en Tourcoing, in de wintermaanden, in het donker. Gas geven resulteerde alleen in het rond draaien van de kilometerteller (een bol, was wel cool), maar de auto bleef ter plaatse staan. Heel lang moeten wachten op depannage (lang voor de tijd van de GSM, we hadden waarschijnlijk toen zelfs nog geen vaste lijn thuis).

Die is dan vervangen geweest door een Visa Spécial, en die lekte al olie van de eerste dag dat ie op de oprit stond .
                                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• karakter wagens, hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beverkeizer Bekijk Berichten
                                      Ik heb altijd een zwak gehad voor de creaties van Pierre Tissier:
                                      http://www.oto6.fr/6roues/6rouestissier.htm
                                      'k Ben wel eens benieuwd naar de draaicirkels van die wagens.

Comment

• ...groter dan een even lange vrachtwagen door fwd

Comment

• Die ene DS, 5 zitplaatsen en op plateau een half-track

Comment

Working...
                                          X