dan zal ik het de eigenaar zeggen thx
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zeldzame of bizarre varianten
Collapse
X
-
Onder de noemer bizarre varianten : de Jensen One, gebaseerd op XM door een designer van B&O.
Ik vermoed dat de One verwijst naar het aantal exemplaren.
voor liefhebbers van flauwe eighties-nineties synthesizer deuntjes : https://youtu.be/Hp7pAzdnH7k
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendan zal ik het de eigenaar zeggen thx
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Tja, ben ooit eens bij een tweedehands dealer geweest die dacht dat de officiële vooraan moest hangen
Ook al eens een politiewagen gezien waar de officiële vooraan hing.
Als die mannen het al niet juist kunnen doen, wat wil je dan van de gewone man die enkel een auto heeft om zich te kunnen verplaatsen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenTja, ben ooit eens bij een tweedehands dealer geweest die dacht dat de officiële vooraan moest hangen
Ook al eens een politiewagen gezien waar de officiële vooraan hing.
Als die mannen het al niet juist kunnen doen, wat wil je dan van de gewone man die enkel een auto heeft om zich te kunnen verplaatsen.
Nu ze ook lang voor mogen flitsen Is dat waarschijnlijk minder een argument.
Sent from my D5803 using Tapatalk
Comment
-
wist zelfs niet dat daar een 1.6 ingezeten heeft. Ik dacht dat ze toen al op 1.8 begonnen. Niet dus, de 1.8 zijn Turbo's. fijne spot
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
Comment
Comment