Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zeldzame of bizarre varianten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Vandaag deze beauty opgemerkt in Söll.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Vandaag deze beauty opgemerkt in Söll.

Comment

• Aznom Atulux, op basis van een RAM 1500; kost je wel wat duiten

Comment

• Binz manusje-van-alles. 1 van 3

Comment

• Comment

• CRX conversie door Stramann

Comment

• Volvo 145 Express

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                      Een model S cabrio, ziet er goed uit.
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Comment

• Nice dat huwelijk vroeger tss Michelin en Citroën

Comment

• Giannini zou in september de orderboeken openen voor een heperkte serie (100 exemplaren) van hun 350 GP4 die ze enkele jaren geleden hadden voorgesteld. Zowat 300 pk uit het 1.4 blok en tal van custom mogelijkheden. Vanafprijs, zo’n 130.000 euro.

Comment

• Deze custom 356 limo komt in september onder de hamer bij RM Sotheby uit de Taj Ma Garaj collectie van John Dixon.

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                                  Deze custom 356 limo komt in september onder de hamer bij RM Sotheby uit de Taj Ma Garaj collectie van John Dixon.

pfieuw, had ik eigenlijk wel bij willen zijn om te zien hoe ze zoiets maakten...toen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

pfieuw, had ik eigenlijk wel bij willen zijn om te zien hoe ze zoiets maakten...toen..
                                    ik geloof dat ze zelfs niet (zeker) weten wie die indertijd heeft gemaakt. Papierwerk is er niet of niet volledig.
                                    Heeft een motor van een 912, dacht ik.

Comment

• Vroeger had men 4 j nodig om een auto te lanceren. Dat knutselwerk is geen ode aan de makers.
                                      1 Ding nog: Mercedes heeft een tijd lang een mottig kont vond ik, is dat nu gemaakt via een windturbine of ene zijn zicht/concept op iets?
                                      Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

• Comment

• stimson safari, 20-tal exemplaren

Comment

Working...
                                          X