Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zeldzame of bizarre varianten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Porsche 969. 3.5 v8

Comment

• Dacia md 87

Comment

• Links de golf 928. 4.5 v8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten
            Links de golf 928. 4.5 v8

heu ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

heu ??

Comment

• ook nog nooit gezien. Da's wel een knappe build.

Straf dat die street legal is in Duitsland blijkbaar

Comment

• Zal deze FY-wagen maar hier plaatsen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Is toch een standaard model? niet meteen een bizarre variant.

Maar om daar op een Nederlands kenteken mee rond te rijden moet je wel héél erg veel centjes hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                      Is toch een standaard model? niet meteen een bizarre variant.

Maar om daar op een Nederlands kenteken mee rond te rijden moet je wel héél erg veel centjes hebben.
                      Neen niets speciaals maar vond het topic van: “wat ben ik vandaag tegengekomen” niet meer terug. Anders had ik hem daar neergezet.

Inderdaad “rijke Hollander “.
                      Oei dat mag je niet meer schrijven.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik bewonder altijd de calvinistische onderdanigheid van onze noorderburen als ik zie hoeveel ze neertellen voor een kenteken. Voor sommige wagens gewoon het dubbele van onze aankoopprijs. Als vlaanderen ooit bij Nederland gaat verhuis ik nog dezelfde dag!

Comment

• En welk land is dan beter om naar te verhuizen?

Comment

• Luxemburg Bulgarije Spanje Portugal Monaco USA Singapore.... Nederland is denk ik zowat het slechtste land ter wereld om een leuke auto te rijden. Of misschien dat de scandinavische landen nog slechter zijn??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Medihummer Bekijk Berichten
                              Ik bewonder altijd de calvinistische onderdanigheid van onze noorderburen als ik zie hoeveel ze neertellen voor een kenteken. Voor sommige wagens gewoon het dubbele van onze aankoopprijs. Als vlaanderen ooit bij Nederland gaat verhuis ik nog dezelfde dag!
                              Zo'n vergelijkingen zijn natuurlijk altijd lastig, want bv. de bruto-nettokloof is in Nederland kleiner. Dus iemand die bij de topverdieners hoort, kan gerust een pak meer neertellen om toch voor die dure auto te kunnen kiezen.
                              Maar goed, huizen zijn dan ook weer duurder, gewone aankopen goedkoper,...
                              VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Das waar loon is minder belast in nederland en de belastingsdienst is ook veel eerlijker dan in Belgie maar nederland belast “rijkdom” veel zwaarder. Zoals je zegt auto’s en huizen. Nu als je er een paar leuke wagens op na houdt kan je dat toch nooit met je loon compenseren hoor. En tis hier toch een forum voor autoliefhebbers...
                                Nederlanders hebben denk ik ook andere prioriteiten. Als ik zie dat werkende mensen van boven de dertig met een degelijke job in een lelijke woontoren willen wonen met alleen een eigen kamer en op de gang gemeenschappelijk keuken living en sanitair dat zie ik hier niet zo direct gebeuren. Misschien is dat ook voor het sociaal aspect om niet alleen te zijn maar toch toen viel ik van mijn stoel!
                                Nederlanders verdragen ook veel minder uiterlijk vertoon. Als je met de sportwagenclub door Nederland rijdt gooien ze letterlijk stenen tegen de ferraris en lamborghinis

Comment

• Ja een met een "aso-bak", zoals het daar noemen, moet je echt niet overal rond rijden in NL.

Ik heb een paar zeer begoede paardenvrienden in NL. Als zij naar de stad gaan, nemen ze steevast een klein autootje mee, omdat ze anders gegarandeerd schade hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Medihummer Bekijk Berichten
                                    Nederland is denk ik zowat het slechtste land ter wereld om een leuke auto te rijden.
                                    Tenzij je een beetje handig bent, dan bouw je je eigen droomwagen en krijg je die legaal op de weg.

Comment

• Ford Focus rs8

Comment

• Panda 4x4 Rock Moretti

Comment

• zeldzame Australische VW Country Buggy, waarvan er ook enkele honderden in de Filipijnen zijn gebouwd (Sakbayan)

Comment

Working...
                                          X