Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zeldzame of bizarre varianten
Collapse
X
-
-
Comment
-
Zal deze FY-wagen maar hier plaatsen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenIs toch een standaard model? niet meteen een bizarre variant.
Maar om daar op een Nederlands kenteken mee rond te rijden moet je wel héél erg veel centjes hebben.
Inderdaad “rijke Hollander “.
Oei dat mag je niet meer schrijven.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Medihummer Bekijk BerichtenIk bewonder altijd de calvinistische onderdanigheid van onze noorderburen als ik zie hoeveel ze neertellen voor een kenteken. Voor sommige wagens gewoon het dubbele van onze aankoopprijs. Als vlaanderen ooit bij Nederland gaat verhuis ik nog dezelfde dag!
Maar goed, huizen zijn dan ook weer duurder, gewone aankopen goedkoper,...VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Das waar loon is minder belast in nederland en de belastingsdienst is ook veel eerlijker dan in Belgie maar nederland belast “rijkdom” veel zwaarder. Zoals je zegt auto’s en huizen. Nu als je er een paar leuke wagens op na houdt kan je dat toch nooit met je loon compenseren hoor. En tis hier toch een forum voor autoliefhebbers...
Nederlanders hebben denk ik ook andere prioriteiten. Als ik zie dat werkende mensen van boven de dertig met een degelijke job in een lelijke woontoren willen wonen met alleen een eigen kamer en op de gang gemeenschappelijk keuken living en sanitair dat zie ik hier niet zo direct gebeuren. Misschien is dat ook voor het sociaal aspect om niet alleen te zijn maar toch toen viel ik van mijn stoel!
Nederlanders verdragen ook veel minder uiterlijk vertoon. Als je met de sportwagenclub door Nederland rijdt gooien ze letterlijk stenen tegen de ferraris en lamborghinis
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Medihummer Bekijk BerichtenNederland is denk ik zowat het slechtste land ter wereld om een leuke auto te rijden.
Comment
Comment