Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hulplijn >> ik zoek mijn eigen (auto)stekje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De huisdokter zegt altijd dat ge uw tafel moet opruimen vooraleer ge foto's maakt

Comment

Ok, thanks

Comment

Ik verkoop mijn garage met woonst mss iets voor u?

Comment

Ik zou wel concrete vierkante meters erbij zetten (totale grond, woonoppervlakte, garage,...) dit laat de mensen toe om in te schatten of het groot genoeg is. Adres zou ik er ook bij zetten want als ze garage moens ingeven in google zien ze toch meteen waar het is.

Op het online kadaster ziet het er alvast niet mis uit - 1013 vierkante meter in totaal, kan dat? Héél groot dus wat extra foto's zullen de gsm meteen doen overgaan...

Comment

Totale opp is 982 m2 waarvan 650m2 bebouwd, het woonhuis heeft 2 verdiepen volledig nieuw ramen van shucco badkamer van phillipe starck keuken van smeg alles in natuursteen. De werkplaats volledig nieuw dak door joris ide nv, nog tuin achter aangelegd maar mag volgebouwd worden. Gsm 0478 33 65 72

Comment

Sinds begin deze week de sleutel in ontvangst kunnen nemen.

Het was dan ook heel spannend om terug te gaan naar het huis en te zien hoe het er kaal bij stond. Al bij al veel het zéér goed mee en in het magazijn zelf werden nog wat nuttige dingen achtergelaten (transpallet, opslagrek, veel hout, biljarttafel,...)
              Dit weekend alles in één hoek gezet en eens alles correct opgemeten zodat ik nu in Google Sketch-Up wat zaken kan proberen voor de indeling. Even wat foto's:

We beginnen in het voorste gedeelte van het magazijn, dit wordt voorlopig de werkplaats en zal als laatste onder handen genomen worden.

Comment

Gaan we over naar het middenste gedeelte, dat kot zal verwijderd worden en de deuropening naar het achterste gedeelte zal verbreed worden zodat er een wagen doorkan.

Comment

En dan het laatste gedeelte, een stuk dat later bijgebouwd werd - heel mooie betonnen vloer, het enige wat ik hier nog onder de loep moet nemen zijn de liggers en de palen die eronder gezet werden. Initieel dacht ik van ze eruit te kloppen maar de middenste ligger daar is toch iets speciaals mee aan de hand...

Comment

Heel wat werk aan de muren, zitten nog vol moet houtstof en de verf begint ook goed te lossen. Schuren met de staalborstel denk ik zal de enige optie zijn.

De oprit is ook nog aan te pakken, met een takelwagen achterwaarts inrijden is onmogelijk op dit moment
                    Fiets en voetpad ligt wat verzonken tov de rijweg.

Comment

wijs da we nog nen update hebben gekregen!

succes met uw kotteke!
                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                      Motoren & Tjeurisme

Comment

En vorige week het grote moment, voor het eerst alle wagens tesamen kunnen zetten. Wat een zicht!

Comment

Super, zalige ruimte. Was het in de buurt van Gent geweest, ik had graag een plaatsje gehuurd voor extra aankopen
                          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Working...
                          X