Mededeling

Collapse
No announcement yet.

problemen met usb stick op auto radio.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• problemen met usb stick op auto radio.

Dag beste mensen,

ik heb een auto radio van sony. (CDX-GT620U)
    heb nu al 2 usb sticks gekocht en geen enkele werkt.
    1 van intuix en 1 van medion. alle 2 heb ik ze proberen formatteren naar fat32 dit was helaas de oplossing niet. Heeft iemand hier andere ideeën hoe ik dit kan oplossen? Wel heb ik een usb stick dat er wel op werkt dit was 1 van sandisk denk ik. maar deze is maar 512mb dus zeker niet groot genoeg... aux ingang 3.5mm jack werkt ook gewoon met gsm.

Hoe groot zijn die 2 dat niet werken? Vaak kunnen radio's grotere dan 16 of 32gb niet leze.
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

De ene 64 en de andere 32. Dan zal ik eens een 16GB proberen. De 2 sticks zijn wel 3.0. Maar zover ik weet werken die ook gewoon op 2.0.

Comment

Dat is waarschijnlijk u probleem . Die goedkopere radios kunnen meestal maar 8gb lezen. Wich is still more than enough.

Comment

Is nochtans geen slechte radio.. maar dat staat volgens mij niet in de handleiding dat daar een beperking voor is. En dan is het ook normaal dat aux wel werkt met gsm en 32gb opslag?

Comment

nvm
            Last edited by ; 26/07/2015, 23:14.

Comment

allé, ik leer hier weer nieuwe dingen. fat32 kan maar 4GB partitioneren???
              fat16 kon max 2GB partities maken, fat32 kan met de max clustergrootte iets van 8terabyte aan.
              onder XP had je een limiet van 32GB.

wat wel is, is dat een fat32 een maximum FILEsize van 4GB heeft. een film van 4,1GB avi kan dus niet op een FAT32 drager.

on topic: ik denk dat uwe radio niet overweg kan met zulke grootte sticks. is er nooit voor gemaakt.
              zo heb je bij fototoestellen en GSM's ook een maximum grootte van SD card die je kan inpluggen.
              ik zou eens een 4GB stick proberen, de meeste goedkope chips konden vroeger niet meer dan 4GB aan (zoals er nu veel toestellen max 16GB aankunnen). 4GB is in normale mp3's toch al een 1000-1200liedjes (5-6uur muziek)
              Last edited by ; 26/07/2015, 20:03.

Comment

Ok bedankt voor de uitgebreide info! Morgen komt er een stick van 16GB binnen als die niet werkt toch maar eens gaan kijken naar kleiner... zal laten weten of 16 werkt of niet en wat eventueel wel werkt..

Comment

update! juist nieuwe usb van kingston toegekomen (16GB) deze werkt gelukkig wel. dus zal wel aan grootte of merk liggen denk ik. ben al blij dat ik niet naar 8 of 4GB moet overgaan... bedankt voor alle info! en hulp. dus dit topic mag ook gesloten worden van mij.

Comment

Working...
                  X