Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen voorruit vervangen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ervaringen voorruit vervangen

Hallo , vermits het al enige tijd geleden is nog eens een rondvraag over ervaringen met het vervangen van een voorruit. In mijn geval rondom Antwerpen.

Geen CG dus.

Grts
    Patrick

Ik heb net de voorruit van mijn BMW E38 laten vervangen aan de A12 in Aartselaar. De prijs lag een pak lager dan bij Carglass. Die man werkt erg voorzichtig en met respect voor de auto.

Herstellen, vervangen en blinderen van autoruiten à goedkoopste prijs! Voorruit vervangen, autoruit herstellen antwerpen, vrachtwagenruit vervangen Aartselaar

De Deckers Danny | Boomsesteenweg 85, 2630 Aartselaar | Fax : 03/298 65 96 | Tel : 0477/45 75 53 ...
    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
    BMW F10 520da 2012
    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Aautoglasmobile uit Borsbeek. Ik moet geen andere firma meer hebben. Helft van Carglass. Hebben bij al onze auto's al meermaals geweest. Nooit problemen

Comment

Mobile Glass Service - Ervangen autoruiten en herstellen autoruiten regio Limburg. De enige hersteller die echt MOBIEL is... Bij u thuis of op het werk, u hoeft dus geen tijd meer te verliezen voor de herstelling of plaatsing van een nieuwe autoruit.

250 euro - Deze man is van Hasselt en is deze ter plaatse (in Deinze) komen vervangen. Wat een service en bij mijn weten de enige die op de baan gaat.
        Je zou hem dus het werk kunnen laten doen op uw werk bijvoorbeeld.

Comment

Autoglasrepair komt ook ter plaatse op voorwaarde dat er een overdekte plaats is om te werken.

BMW E24 635csi 1985
          BMW F10 520da 2012
          MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

men gebruikt een staaldraad om je ruit los te maken
            wanneer het klaar is, hef de rubber rondom de ruit op. zie dat er geen lakschade is. als er metaal bloot is komen te liggen, begint de boel te roesten
            1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Tegenwoordig snijden ze die er toch uit met een machientje?

Comment

Ik heb vorig jaar ook een ruit moeten laten vervangen.
                Ik had mijn oude Peugeot Partner camionette beloofd aan een collega, vriendenprijsje afgesproken van 700 euro.
                De week voor ik hem de camionette wou leveren, schuif ik een houten paal te ver door bij het laden van de camionette, recht in de voorruit, en een dikke ster recht in het gezichtsveld. Ik direct die collega verwittigd dat ik de auto niet meer gekeurd zou kunnen verkopen, maar hij wou hem zou graag dat hij de ruit wel wou betalen indien de prijs redelijk was.
                Eerst eens geïnformeerd bij Peugeot, maar die vroegen bijna even veel als wat die auto nog waard was. Carglass vroeg ook nog steeds dik 400 euro.
                Dan eens gegoogled en via 2dehands.be een ruit gevonden voor 190 euro, 220 incl. plaatsing. Er op een avond naar toe gereden en die gasten hebben dat op een uurtje gefixt. Ikke blij, dus.
                Het loont dik de moeite om eens verder dan Carglass te kijken. Die mannen van Carglass zijn mij trouwens nog weken blijven bellen of ze de ruit nu mochten bestellen. Niet dus...
                Was via deze mannen, in Lommel:

Comment

Heb bij Carglass eens een ruit laten steken en was daar niet tevreden van.
                  De zwarte omranding van de ruit was smaller zodat je van de buitenkant tussen de A stijl en de bekleding kon kijken.
                  Ze hebben daarna wel een originele gestoken.
                  De laatste keer heb ik dat laten doen door de BMW dealer.
                  Het was een originele en het was nog goedkoper dan CG.
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Carglass is van D'ieteren dus no wonder dat die belachelijk duur zijn. En carglass komt ook op locatie, denk dat tegenwoordig de meeste ruitenvervangers dat wel doen.
                    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Carglass is goed, als het via de omnium gaat :p Hun service kan ik geen slecht woord over zeggen, maar ik denk dat de faktuur bij mij rond de 900 zat voor een voorruit, jawadde, daarom betalen we zoveel verzekering.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
                        Carglass is goed, als het via de omnium gaat :p Hun service kan ik geen slecht woord over zeggen, maar ik denk dat de faktuur bij mij rond de 900 zat voor een voorruit, jawadde, daarom betalen we zoveel verzekering.
                        Daar mispakte u wel even. Wanneer je een volgende wagen wilt verzekeren, dan bekijken ze uw schade verleden. Al wat ze voor u betaald hebben, ga je zelf terug betalen via je premie.
                        Zelf bij omnium ben je beter te kijken naar een goedkopere installateur dan gewoon carglass te nemen.

Zo zijn wij van Carglass overgestapt naar de Wetterse autoglas centrale.
                        Die komen ook op locatie.

2 keer tevreden geweest en 2 keer rampzalig slecht gedaan. Zo slecht dat het water binnenliep en kortsluiting veroorzaakte in de ECU... Kostelijk grapje! Ze zijn het dan komen fixen, maar opnieuw met een erbarmelijk resultaat. We liggen nu nog steeds in ruzie. De eigenaar wil het niet geloven dat het slecht gedaan was, al is dit wel door de garage bevestigd alsook door de herplaatser en wijst met de vinger naar ons => jullie hebben ze geen drie uur laten staan. Via track and trace kunnen we nochtans aantonen dat ze +24uur stil heeft gestaan en er geen enkele deur open of toe is gegaan. Is dus gewoon slecht gezet. De afdichting ligt er ook maar gewoon wat op en is niet echt 'aangebracht'.
                        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                        Motoren & Tjeurisme

Comment

Achterruit van m'n audi in 1000 stukken, kheb prijs gevraagd bij carglass en bij autoglasclinic ben nog op prijs van deze laatste aant wachten bij CG was het 620€ (kheb zelfs vergeten te melden dat het een getinte ruit is.

Comment

Net even opgezocht. Bij autoglasrepair kostte mijn ruit 394 euro. Bij carglass 874 euro incl korting... Autoglasrepair zei me dat de groene band standaard was in de voorruit omdat die zonder niet meer verkrijgbaar was. Ik moest daar niks extra voor betalen. Bij Carglass was het een supplement betalen voor de groene band ook al konden zij het ook niet zonder leveren...

BMW E24 635csi 1985
                            BMW F10 520da 2012
                            MINI Clubman Cooper 2017

Comment

de verzekeringen doen het zichzelf aan dat CG zoveel aanrekent. Als je belt naar je verzekering is het eerste wat ze zeggen: ga naar carglass, en dat weten die gasten maar al te goed. Als ik dan zeg dat het bij mijn garage meer dan 300€ goedkoper is, dan twijfelen ze eerst nog om toe te zeggen. Eerst toch nog eens nakijken met de hoofdzetel of het wel goed is dat je naar de garage gaat. 5 minuten later was het geen probleem meer.
                              www.peugeotforum.be

Comment

Zouden de verzekeringen geen gigantische kortingen bekomen?

BMW E24 635csi 1985
                                BMW F10 520da 2012
                                MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
                                  Carglass heeft het voordeel groot te zijn, een netwerk te hebben. Voor verzekeraars is dit makkelijk en die onderhandelen vaak prijzen. Het zou me verwonderen mocht €900 voor een particulier €900 voor de verzekering zijn.

Als particulier zijn de (kleine) zelfstandige ruitenvervangers een betere keus.

Comment

Schoondochter haar IBIZA 640 euro bij cg bij deze op locatie geplaatst voor 220 : http://www.autoruiten-verhelst.be/
                                    Tegenwoordig al blij dat de fietsers wat opletten wanneer ze ons weer eens inhalen ...daarom spendeer ik mijn centjes iets anders dan vroeger :
                                    My other car is a sailboat .....no traffic jam

Comment

Het loont zoals hierboven gezegd inderdaad de moeite om eens verder dan Carglass te kijken. Was voor mijn BMW E91 ook op zoek naar een nieuwe voorruit en was eigenlijk wel verrast door de prijs! Door de berichten in dit forum dan toch maar eens wat verder research gedaan en heb ze uiteindelijk voor de helft van de prijs professioneel geplaatst gekregen bij Autoruitcentrale in Kontich. Kan ik zeker aanbevelen, heb speciaal de moeite genomen om hier een profiel aan te maken om deze aanrader met iedereen te delen.

Comment

Da laatste zinnetje... moet ik nu denken dat u iets met die centrale te maken heeft ?

https://www.autoruitcentrale.be :

"Uw autoruit herstellen of vervangen kan tegen scherpere tarieven. Ook professioneel tinten en blinderen van autoruiten."
                                        Last edited by ; 27/12/2017, 23:39.

Comment

Working...
                                        X