Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen voorruit vervangen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Lisa haalde Carglass ook al aan in haar review over dit Kontichse bedrijfje ...

    Comment


    • #22
      Wie is Lisa ?

      Comment


      • #23
        Sorry, dat laatste zinnetje was er automatisch bijgekomen toen ik de link erin zette. Ik vermoed dat dat misschien meegekomen is omdat dat in de titel van de website staat ofzo ...

        Ik heb mijn post nu aangepast :-)

        Comment


        • #24
          Lisa schreef een review waar de man in kwestie niet zo blij van zal geworden zijn.

          Comment


          • #25
            Ha zo, herinner me het niet meer

            Comment


            • #26
              Ik laat al jaren mijn voorruit bij Carglass herstel tot grote tevredenheid. Niet omdat ik dat daar zo persé wil maar omdat de verzekering mij daar naar toestuurt. Ik begrijp dan ook niet waarom die "willens nillens" met hen in zee blijven gaan want echt goedkoop zijn ze wel niet en dan denk ik maar, jammer voor de andere plaasters die hierdoor minder aan de bak geraken.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

              Comment


              • #27
                Achterruit van Espace was onlangs zonder reden geexplodeerd. (werkelijk van binnen naar buiten toe, stond bol). Espace zit dan ook vol verassingen lol.

                Carglass heeft dit echt perfekt opgelost. Was op een avond in het weekend. Twee uren later stond er een perfekt geplaatste ruit in. Moest er wel voor naar Aalst. Die man kwam speciaal van de kanten van Leuven om die ruit te steken (was van wacht). En hij excuseerde zich omdat ze vanuit de centrale me gezegd hadden dat ik naar Aalst moest komen. Normaal zou hij die ruit ook aan huis komen steken zijn. Da's toch service!

                Comment


                • #28
                  Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                  Ha zo, herinner me het niet meer
                  De review van Lisa Van de Velde:

                  Klantvriendelijkheid: onder 0. Zaakvoerder mag gerust een les woedebeheersing volgen. Eerlijk, wij betalen nog liever 50 euro meer bij pakweg Carglass.
                  Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                  Espace zit dan ook vol verassingen
                  Pas maar op dat hij je op een dag niet compleet verast. ...

                  Comment


                  • #29
                    Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten

                    De review van Lisa Van de Velde:





                    Pas maar op dat hij je op een dag niet compleet verast. ...
                    Twee keer oei...

                    Eerst en vooral veRRassing... k was beetje verkeerd, leek wel of die afgebrand was lol

                    En dienen kritiek voor die bandencentrale is ook niet min

                    Comment


                    • #30
                      Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                      En dienen kritiek voor die bandencentrale is ook niet min
                      Welke kritiek op welke bandencentrale ?

                      Comment


                      • #31
                        Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten

                        Welke kritiek op welke bandencentrale ?
                        Zal autoruitcentrale moeten geweest zijn... K was er ni met mijn hoofd bij eh dienen avond, eerst mijn otto laten afbranden en dan dit

                        Comment


                        • #32
                          Otto laten afbranden ? Heu ?

                          Heb blijkbaar iets gemist.

                          Comment


                          • #33
                            Gewoon een paar berichten hoger terug lezen.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

                            Comment


                            • #34
                              Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                              Otto laten afbranden ? Heu ?

                              Heb blijkbaar iets gemist.
                              Verassen ipv verrassen

                              Comment


                              • #35
                                En we zijn weer mee, thx !

                                Comment


                                • #36
                                  Deze nog even naar eens naar boven halen... Daarnet iets te enthousiast ingeladen bij de doe-het-zelf, met als resultaat een gebarsten voorruit... Iemand nog recente ervaringen, liefst positief?

                                  Comment


                                  • #37
                                    AutoGlassClinic.

                                    In het voorjaar de voorruit van mijn 500C laten vervangen. Heb gevraagd hoeveel het zou zijn (niet zo belangrijk, leasingwagen) uit interesse en het was iets meer dan de helft van bij Carglass. We zijn 6 maanden verder en niks slechts opgemerkt aan de herstelling. Was ook heel snel klaar, op minder dan een uur incl. regelen van papierwerk was ik op de baan met een nieuwe ruit.
                                    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                                    '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                                    Comment


                                    • #38
                                      Ik heb ooit een ruit van een hummer laten vervangen bij carglass. Was op zich vlot gegaan maar ruit rammelde achteraf. Dan bij mijn lokale merkloze garage laten nakijken en bleek dat ze onderaan bijna alle padjes die de ruit vast houdt hadden afgebroken. Hij heeft dat dan gelukkig wel kunnen herstellen. Nadien geen last meer. Hummer is natuurlijk geen alledaagse auto en ruit niet gemakkelijk toegankelijk maar toch. Voor een ruit op de i8 waren ze ook 3-400 euro duurder dan de concurrentie. De garage zei dat ze al vaak namaakruiten ipv merkruiten van carglass hadden gezien...


                                      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                                      Comment


                                      • #39
                                        Ik heb vorige week mijn voorruit laten vervangen van mijn Tesla Model Y bij carglass omdat er een grote steen ingevlogen was. Ik wist niet direct waar ik dit anders kon laten doen in de buurt en ze regelen alles direct met de verzekering. Ook had ik gelezen dat ze een officieel punt zijn geworden in het vervangen van Tesla ruiten en dat de medewerkers hier een opleiding van Tesla gevolgd hebben.

                                        Bij het afhalen van de auto had ik direct gezien dat het geen originele voorruit was die ze gestoken hadden. Er staat een andere stempel op (geen Tesla logo meer) is van een ander merk en je ziet aan de randen dat dit een andere kwaliteit is. De auto daarna goed gecontroleerd maar ik zag niet direct een probleem.

                                        Eens thuis gekomen deed ik de zonnekleppen dicht en zag ik meerdere zwarte strepen op mijn witte bekleding staan en zelfs een kleine beschadiging in de bekleding in de dakhemel van wrs in te haken met gereedschap.
                                        Ik heb direct terug gebeld en ze zeiden dat ik onmiddelijk moest terugkomen.
                                        Eens aangekomen zijn ze beginnen kuisen en hebben ze de strepen weg gekregen, enkel de kleine beschadiging konden ze helaas niets aan doen en omdat dit toch niet in het zichtveld zit dacht ik ik ga niet moeilijk doen, maar vond het wel spijtig.

                                        Een dag later kom ik voorbij mijn auto en zie ik iets op de motorkap, bij controle blijkt dat dit lijmresten zijn en dat ze deze geprobeerd deze af te krabben met hun nagels omdat je daar allemaal krassen van kon zien ...
                                        Ik de resten fatsoenlijk verwijderd en goed gekuisd zodat je zo weinig mogelijk krassen ziet, maar ik heb niet alles weg gekregen ...
                                        Op de dag zelf heb ik dat niet gezien gehad omdat het regende en tussen de druppels op de wagen was het me niet opgevallen.

                                        Mijn vrouw rijd niet veel mee maar vandaag wou ze instappen en hoorde ze dat er iets niet klopte met het openen van de deur, wat bleek, de rubber rond de deurlijst was er afgehaald geweest en verkeerd terug gemonteerd geweest, de rubber zat dubbel geplooid aan een 2de rubber en drukte op het raam ... Ook dit heb ik maar zelf gemaakt.

                                        Maar nu komt in mijn ogen nog het meest storende, na een paar dagen rijden merk ik dat mijn voorruit een golvend beeld geeft aan beide kanten van de voorruit. Ook op zicht hoogte zit er een subtiele horizontale vervorming in de raam wat best wel storend werkt tijdens het rijden. Het is niets extreem en je kan het niet zien van buiten, maar als je van binnen naar buiten kijkt op bv een paal dan zie je zo de golfjes... Foto's hiervan nemen is ook bijna niet mogelijk, ik heb enkel een filmpje kunnen maken van 1 kant waar je de golving kan zien.

                                        Ik wou carglass hierover contacteren maar vandaag zag ik een andere model Y op de parking op het werk en ik had het gevoel dat deze een nog extremer golfbeeld gaf als ik een keer binnenkeek vanuit de zijruit wat me weer deed twijfelen om hierover te klagen ...

                                        Is dit tegenwoordig normaal bij autoruiten ? Dit is mij in het verleden nooit niet opgevallen maar nu bij deze nieuwe valt dit mij echt op en stoort het me enorm. Bij mijn originele ruit was dit niet het geval, toch niet in mijn direct zichtveld.

                                        En kan carglass er op aangesproken worden om originele ruiten te gebruiken ipv andere merken? Ik kies tenslotte voor een vervanging en niet voor een ander product?

                                        2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

                                        Comment


                                        • #40
                                          Mijn buurman tesla-y, heeft 6 maanden met een polycarbonaat achterruit gereden eer er een tesla-ruit was…met een voorruit kun je ni wachten


                                          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

                                          Comment

                                          Working...
                                          X