Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ervaringen voorruit vervangen
Collapse
X
-
Bij bmw bestel je voor 12h een ruit en dezelfde dag kan ze nog geplaatst worden..... elon moet nog veel leren van Suzanne en Stefan....
Tesla lijkt me hoelanger een lege doosBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenBij bmw bestel je voor 12h een ruit en dezelfde dag kan ze nog geplaatst worden..... elon moet nog veel leren van Suzanne en Stefan....
Tesla lijkt me hoelanger een lege doos
Ze hebben nog huiswerk ja, maar BMW moet hard aan de bak om in China (grootste automarkt ter wereld) terug te winnen wat ze verloren zijn... of ze worden irrelevant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
Heb ook gelezen dat er leverproblemen zijn met Tesla ruiten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Dat de Elon aan de marihuana zat wisten we al lang, dat hij ook een drankprobleem heeft en zo leverproblemen zou hebben, is nieuw.2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Dat de Elon aan de marihuana zat wisten we al lang, dat hij ook een drankprobleem heeft en zo leverproblemen zou hebben, is nieuw.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Bron? Riool ds?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
- Likes 1
Comment
-
Ben nog nooit tevreden geweest van Carglass.
Altijd goedkope ruiten. Of ze zijn dunner of de zwarte omranding klopt niet zodat je van buitenaf de binnenbekleding ziet.
En als het dat niet is dan hebben ze wel wat beschadigd.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment