De auto's hebben de homologatie doorstaan, de invoerder treft hier volgens mij geen fout.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW riskeert milieuboete van 18 miljard dollar (De tijd)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenGeweldige zet van de Waalse regering met het oog op de nakende beslissing ivm Audi Vorst
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150927_01889283
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk BerichtenHet zal de laatste overheid niet zijn die lastig gaat doen en terecht. De overheid gaat zich toch ook niet nog eens laten chanteren door een fraudeur zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk BerichtenAndere autofabrikanten en fabrieken genoeg. De algemene vraag naar auto's zakt hierdoor niet.
Trouwens in Duitsland heeft de overheid ook een deadline opgelegd op 7 oktober, wat gaan ze doen, alle fabrieken in Duitsland sluiten?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
VW riskeert milieuboete van 18 miljard dollar (De tijd)
Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk BerichtenEcht? Economische chantage vind men dus gewoon ok. Ik niet.
Fabrieken met arbeiders en bedienden, toeleveranciers, ontwikkeling afdeling, helpdesk wereldwijd, transporteurs, distributeurs, invoerders, dealers, garages enz.
Al deze mensen hebben daar ook niet voor gekozen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Intussen, achter de schermen:
Of dat faillissement er nu wel of niet van komt is even niet aan de orde (want wie weet dat nu helemaal). Maar dat er meer aan de hand is dan enkel de houding of opinie van de individuele Belgische consument met zijn door de geldbeugel gedreven voorkeur voor diesel, mag duidelijk zijn.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenNeen, maar er hangen wereldwijd duizenden jobs aan vast.
Fabrieken met arbeiders en bedienden, toeleveranciers, ontwikkeling afdeling, helpdesk wereldwijd, transporteurs, distributeurs, invoerders, dealers, garages enz.
Al deze mensen hebben daar ook niet voor gekozen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk BerichtenDat is zeker waar, maar als VW minder produceert, gaan er anderen in het algemeen meer produceren want de algemene vraag naar auto's gaat niet dalen, dus daar dan meer werkgelegenheid ook. Maar allemaal momenteel dus niet aan de orde. VW zal er ongetwijfeld alles aan doen om gewoon verder te kunnen produceren.
Bij de laatste link lees je al dat ook de vrachtwagen bouwers niet clean zijn.
Herinner mij nog dat ze jaren geleden allemaal zeiden dat de normen niet haalbaar waren.
Het zou raar zijn mocht het hun opeens allemaal gelukt zijn.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk BerichtenHet zal de laatste overheid niet zijn die lastig gaat doen en terecht. De overheid gaat zich toch ook niet nog eens laten chanteren door een fraudeur zeker?Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk BerichtenEcht? Economische chantage vind men dus gewoon ok. Ik niet.
Is overigens niet aan de orde voor zover ik weet.
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
Comment
-
Andere merken zullen wel snel de klaar staande auto's wel upgraden naar veilige software. Ik kan nooit geloven dat enkel de VAG groep heeft gesjoemeld.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenAndere merken zullen wel snel de klaar staande auto's wel upgraden naar veilige software. Ik kan nooit geloven dat enkel de VAG groep heeft gesjoemeld.
Comment
-
Voorlopig geef ik de andere fabrikanten toch het voordeel van de twijfel.
1. Andere merken gebruiken bewezen oplossingen om NOx terug te schroeven, zoals AdBlue.
Het feit dat dit een vrij kostelijk systeem is, moet extra aantonen dat het effectief helpt.
2. Geen enkele wagen verbruikt zoals aangegeven in de testen. Alleen gebruiken alle merken de trucs die toegelaten zijn bij de testprocedure.
Hier gaat de regelgeving rond de testprocedure fout, maar doen de fabrikanten niks onwettigs, hoe vreemd het ook klinkt.
3. VW is voorlopig de enige die die regels overtrad en frauduleuze software implementeerde.
Dat een andere fabrikant dezelfde fout maakt, dat kan, maar laten we niet te vroeg kraaien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenVw 2.0 tdi's (euro 5) gaan serieus zakken in prijs tweedehands
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtendie fout krijgt men simpel hersteld... alleen ga je een pak inboeten aan vermogen
Ik zie hier eerder een politieke afrekening in.2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
Waarom heeft iedereen het altijd over een 'fout'? Er is helemaal geen fout. Wat je hebt is een paar regels extra software die de boel in een testomgeving bedotten. Maar dat heeft dus geen hol te maken met hoe de auto in het dagelijkse verkeer rijdt. Ja hij stoot meer uit dan officieel opgegeven. Maar dat doen andere wagens ook (in meer of mindere mate). Gaan we dan nu van elk merk en elke wagen alle testresultaten in vraag beginnen stellen?
Ik zie hier eerder een politieke afrekening in.
denk ook niet dat een merk als mercedes of bmw de inspuiting en ontbranding laten aanpassen wanneer er testen op gebeuren. die hebben veel meer een deftig imago hoog te houden om zo'n vuile trukjes te gaan toepassen.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenWaarom?
Waarom heeft iedereen het altijd over een 'fout'? Er is helemaal geen fout. Wat je hebt is een paar regels extra software die de boel in een testomgeving bedotten. Maar dat heeft dus geen hol te maken met hoe de auto in het dagelijkse verkeer rijdt. Ja hij stoot meer uit dan officieel opgegeven. Maar dat doen andere wagens ook (in meer of mindere mate). Gaan we dan nu van elk merk en elke wagen alle testresultaten in vraag beginnen stellen?
Ik zie hier eerder een politieke afrekening in.
fijne rechtszekerheid in uw utopische samenleving
Comment
Comment