Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW riskeert milieuboete van 18 miljard dollar (De tijd)
Inderdaad $13,5 miljard in 2013. Om het even in perspectief te plaatsen dat van Mercedes was €3,8miljard in hetzelfde jaar.
VAG heeft wel een omzet van 202 miljard euro, Mercedes Cars (autodivisie van Daimler) 65 miljard. In perspectief ligt hun R&D budget dus niet ver van elkaar.
VAG heeft wel een omzet van 202 miljard euro, Mercedes Cars (autodivisie van Daimler) 65 miljard. In perspectief ligt hun R&D budget dus niet ver van elkaar.
In perspektief niet in hard currency wel een kleine 10 miljard... en Mercedes R&D slaat wel op de groep niet op 1 afdeling.
Die Kacke ist am Dampfen. Jullie begonnen je ongetwijfeld al af te vragen of de grote dieselgate-storm alweer over is gewaaid. Niks van dat alles, we hebben heet nieuws voor je in petto. Bosch (één van de grootste toeleveranciers voor de auto-industrie) ligt namelijk onder de loep bij Amerikaanse autoriteiten. Zij willen weten wat voor […]
Mogelijke oplossing voor de 1.6tdi is een simpele sensor.
Niet een uitgebreide hardware-aanpassing, maar een simpele sensor van een tientje in het luchtfilter is mogelijk hét antwoord op Volkswagens diesel-hoofdpijndossier. Of in ieder geval een deel ervan. Aangezien VW nog niet wenst te reageren op het nieuws weten we nog niet heel veel over de fix, maar Duitse media hebben uitgevlooid dat de 1.6 […]
onderaanemer kan gecertifieerd zijn, eindverantwoordelijke blijft vw
...overal ter wereld worden projecten uitgegeven, wie is verantwoordelijk ?
ik in mijn labo moet onder alles wat ik doe een poot zetten, soms vind ik dat beangstigend omdat ik bij alles besef ze bij mij uitkomen, wat maakt dat ik me geen fout bewust kan permitteren, maar ik mag gelukkig fouten maken er is geen terechtwijzingscultuur
WASHINGTON, Nov 20 (Reuters) - Volkswagen AG has told U.S. regulators that emissions issues in larger luxury cars and SUVs extend to an additional 75,000 vehicles dating back to 2009, the U.S. Environmental Protection Agency said on Friday.
nog een reeks die niet in orde is....
VW faces investigations around the world, including from the U.S. Justice Department - and could face up to $18 billion in U.S. fines. The new disclosure could add another $3.2 billion in fines.
Comment