Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW riskeert milieuboete van 18 miljard dollar (De tijd)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
    'In de buurt van' meerjaarse hoogtepunten dan als t zo nauw steekt...
    Er is deze zomer inderdaad een correctie geweest maar bekijk eens wat langetermijngrafieken en je zal wel zien wat ik bedoel. Voorbije weken is een groot deel van het zomerverlies trouwens alweer goedgemaakt. Amerikaanse indexen zijn trouwens nog een stuk harder gestegen.

Daar heb je inderdaad een punt. Het zou best wel eens kunnen dat er een serieuze correctie zit aan te komen maar aan de andere kant een dalende beurs kan ook opportuniteiten met zich meebrengen. De beurs blijft een raar beest en de logica is dikwijls zoek maar wie zich een beetje verdiept in bepaalde sectoren/bedrijven kan toch regelmatig een leuke investering doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
      Daar heb je inderdaad een punt. Het zou best wel eens kunnen dat er een serieuze correctie zit aan te komen maar aan de andere kant een dalende beurs kan ook opportuniteiten met zich meebrengen. De beurs blijft een raar beest en de logica is dikwijls zoek maar wie zich een beetje verdiept in bepaalde sectoren/bedrijven kan toch regelmatig een leuke investering doen.
      ,

een logica moet je niet zoeken ter Beurs...er zijn gewoon zeer kapitaalkrachtige mensen/financiële zwaargewichten die de Beurs in de richting kunnen sturen die hen het best uitkomt, ze doen dan maar hun ding en op het ogenblijk dat de goedgelovige belegger iets denkt te zien, is het al te laat voor de grote winst, enkel de kramels blijven over.

Comment

• Als je dat inderdaad gelooft kan je je centen beter opzuipen.
        Ik verdien ondertussen bijna evenveel op de beurs als op het werk.

Comment

• Dan moet ge dringend opslag vragen op't werk.

Comment

• Na 1834 posts plots een wending van VW-gesjoemel naar de beurs.

En nu terug het VW-gesjoemel.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• hangt wel ontegensprekelijk samen, atenza
              hoe vreselijk het voor de werknemers, die ook aandeelhouder zijn, ook is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                hangt wel ontegensprekelijk samen, atenza
                hoe vreselijk het voor de werknemers, die ook aandeelhouder zijn, ook is
                Of goed als ze bijgekocht hebben
                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                  Als je dat inderdaad gelooft kan je je centen beter opzuipen.
                  Ik verdien ondertussen bijna evenveel op de beurs als op het werk.
                  Wat een droom, dan moet je wel eerst een hoop geld hebben die je kan beleggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                    Of goed als ze bijgekocht hebben
                    sowieso geen leuke periode, ook al hoop ik kompleet dat ze er sterker uitkomen, das goed voor iedereen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                      Dan moet ge dringend opslag vragen op't werk.
                      Of stoppen met werken

Comment

• nog 13 jaar beste

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                          Na 1834 posts plots een wending van VW-gesjoemel naar de beurs.

En nu terug het VW-gesjoemel.
                          Het gaat over de invloed van het VW-gesjoemel op het aandeel. Toch wel erg relevant vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            nog 13 jaar beste

Aan 55 ?

Comment

• hopelijk

Comment

• Volcontinu, Bobo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                  Wat een droom, dan moet je wel eerst een hoop geld hebben die je kan beleggen.
                                  Lukt niet elk jaar natuurlijk, maar minder uitgeven dan je verdient helpt wel.

mijn regel nu is om enkel een auto te kopen waarvan ik er minstens 10 kan betalen zonder lening.
                                  Een Porschke gaat nog niet lukken.

Comment

mijn regel nu is om enkel een auto te kopen waarvan ik er minstens 10 kan betalen zonder lening.
                                    ook mijn instelling

Comment

als iedereen zo moet denken, kunnen een hoop belgen nooit met de auto rijden. ik heb het nog niet gehad dat ik een auto 10x kan betalen zonder lening. of ziet daar ergers een termijn bij gerekent? hmmm, men golfke misschien wel, aankoop van 200€, daar kan ik er idd 10 van kopen.

ik ga van de regel uit dat ik de auto cash moet kunnen betalen, en een paar jaar terug kocht ik zowat elke 2maand een oldtimer erbij. nu met de verbouwing is het een pak minder.

on topic, ik denk dat ik de oplossing heb voor VW. 1 schakelaartje bijsteken. ik zie bij veel merken dat ze een knopkje hebben om de stand van de motor te kiezen. ECO - NORMAL - SPORT. in welke stand leggen die hun lab testen af voor uitstoot?
                                      dus als VW nu eens 1 schakelaartje toevoegd en de software aanpast dat die ALTIJD in lab conditie moet staan als die op ECO ingesteld is, dan is de uitstootnorm gehaald op de weg ook.

Comment

Zit er een redenering achter die 10 keer? Waarom niet direct 15 of 20 keer?

Comment

• Ale woensdag mijn 1.6tdi sjoemelbak inwisselen op een 2.0tdi sjoemelbak.
                                          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Working...
                                          X