Was dat allemaal maar een kleintje en zouden er geen erge gevolgen verwacht, waarom zou dan de baas van VW moeten aftreden, ondanks de super-goede resultaten die hem te danken zijn ? De klucht kost nu al over de 30 miljarden...dat is de helft van het fortuin van Bill Gates !! En dat zijn maar de meetbare eerste gevolgen, het immaterieel moet nog komen en becijferd worden. Tja, als dat bijkomstig is weet ik het niet meer...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW riskeert milieuboete van 18 miljard dollar (De tijd)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenEn nu weet iedereen waarom een diesel stationair niet hoger klimt dan 2500 0/m... Niet om de mechaniek te beschermen, wel om de normen niet te overschrijden... Wat gaan wij nog allemaal te weten komen over manipulatie van de "embedded" electronica, o.m. wat geprogrammeerde veroudering betreft ? Heb 3 VAG-Audi producten gehad, nooit het minste probleem gehad tijdens de 4 eerste jaren, telkens wel nadien...Tja, de gebruiker moet toch aangespoord worden om van wagen te veranderen, of niet ?Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenIs ook bij benzines hoor, mijne Lexus ging niet hoger en mijne collega zijn honda accord ook niet, meer een anti-Johny maatregel
en dat is benzine!
2500 ralentie... lijkt me wel erg hoog!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenIs ook bij benzines hoor, mijne Lexus ging niet hoger en mijne collega zijn honda accord ook niet, meer een anti-Johny maatregel
Esp uit, sport stand aan en pas dan gaat het.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Ik blijf het een interessante denkpiste vinden dat Piech en supporters Winterkorn opzij wilde omdat hij te roekeloos bezig was. Niet in de eerste plaats omdat VW het slecht deed in de VS, maar om hoe ver Winterkorn ging om dat te fiksen.
Blijkbaar was er in april (tijd van het conflict) al een recall mailing
voor de software. Die software zat er wel al jaren in.
Comment
-
Dergelijke boete gaat wel een effect hebben, in combinatie met een (tijdelijk) verlies aan omzet door imagoschade.
De boete zal er mee toe leiden dat ze qua onderzoek en ontwikkeling een en ander zullen terugschroeven of trager ontwikkelen, en dat is jammer voor de consument natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenals consument kijk je daar toch niet achter? was het mercedes geweest in plaats van VAG had ik mijn benz zeker niet weggedaan en zou zeker blijven shoppen bij mercedes.
die uitstoot intresseert mij niet.Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenDergelijke boete gaat wel een effect hebben, in combinatie met een (tijdelijk) verlies aan omzet door imagoschade.
De boete zal er mee toe leiden dat ze qua onderzoek en ontwikkeling een en ander zullen terugschroeven of trager ontwikkelen, en dat is jammer voor de consument natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenIn neutraal als je dan gas geeft he! En t gaat over auto's
uuuups. ff dom geweest!
sorry :-D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichtenuuuups. ff dom geweest!
sorry :-DToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Comment
-
Wat velen verwachtten wordt momenteel waarheid: dieselgate breidt zich verder uit. Daags na het vertrek van CEO Martin Winterkorn stelt de Duitse minister van Verkeer dat het VW-concern ook in Europa heeft gefraudeerd met testresultaten. Minister Dobrindt, bij ons vooral bekend als architect van de Duitse tolplannen, stelde zojuist in Berlijn dat Volkswagen in Europa […]
(Het paniekvoetbal rond) dieselgate raakt de hele Duitse industrie: toen BMW vandaag werd genoemd in een publicatie over te hoge uitstootwaarden klapte het aandeel aan de Duitse beurs prompt met 13% omlaag. Vanochtend suizde het aandeel BMW in 40 minuten tijd van 82 euro naar 72,40 euro (naslag). De vermoedelijke reden? De naam van BMW […]
En we zijn vertrokken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenWas dat allemaal maar een kleintje en zouden er geen erge gevolgen verwacht, waarom zou dan de baas van VW moeten aftreden, ondanks de super-goede resultaten die hem te danken zijn ? De klucht kost nu al over de 30 miljarden...dat is de helft van het fortuin van Bill Gates !! En dat zijn maar de meetbare eerste gevolgen, het immaterieel moet nog komen en becijferd worden. Tja, als dat bijkomstig is weet ik het niet meer...
Voorlopig denk ik dat heel het debacle een opportuniteit is om een paar VW aandelen te kopen, op de lange termijn gaat dat zich toch herstellen. Iets waar onze Joods-Amerikaanse vrienden misschien zelfs op rekenen. (bam, complottheorie #1)
Comment
Comment