Ik blijf denken dat VAG op dit ogenblik geen onmiddellijke oplossing heeft om de betrokken wagens zonder de verdachte sotware en /of zonder vermogensverlies conform de norm (5 en mogelijk ook 6) te doen rijden. Ze verkeren in een pat-situatie, want anders hadden ze al lang de zaak geregulariseerd. Enkel het verwijderen van een paar sofware-regels zal in enkel geval het probleem niet als bij mirakel wegwerken... Wat nodig is en blijkbaar niet werkbaar is, is een ingreep waarmee de betrokken wagens vlekkeloos ( ook op de baan) de homologatie doorstaan ( of minstens in de buurt van de resultaten van de concurrentie komen)
Hun probleem zal ook zijn dat ze ditmaal niet op het woord zullen geloofd worden, alles zal dubbelgechekt worden, in de labo alsook op de baan... Moeilijke oefening !!!
Hun probleem zal ook zijn dat ze ditmaal niet op het woord zullen geloofd worden, alles zal dubbelgechekt worden, in de labo alsook op de baan... Moeilijke oefening !!!
Comment