Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW riskeert milieuboete van 18 miljard dollar (De tijd)
ik ben mij thuis aan het voorbereiden om electrisch te gaan rijden in de nabije toekomst. Sinds ik met de i3 es uitgebreid heb kunnen kennismaken ben ik hoopvol naar de toekomst toe dat ondanks het gebrek aan verbrandingsmotor er nog steeds freude am fahren zal bestaan.
Dus nu aan het kijken om een zonnepaneelinstallatie te laten leggen die én ons thuisverbruik én het elke nacht opladen van een elektrische auto voor woonwerk volledig kan dekken.
en nu maar hopen dat we niet getaxeerd worden op thuis "tanken" omdat de staat inkomsten tekort komt omdat iedereen overschakelt op elektro.
Laat ons hopen dat de zon nog steeds voor niets opgaat.
Niet moeilijk om je 1 of andere taks aan te smeren je gebruikt immers het net als batterij.
Je zal maar een product uit de Volkswagen groep hebben met dieselmotor EA 189 erin. Als we alle ophef zouden geloven ben je dan een soort rijdende massamoordenaar, die de mensheid met onwaarschijnlijke wolken stikstofoxide en deeltjes bedreigt. Dankzij een 'sjoemelchip' die misschien wel in alle dieselauto's zit? Stel je klanten gerust, die chip bestaat niet!
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
En hier gaat de overheid dus de mist in, al jaren, ondanks alle dure eden uit het verleden.
Landen waar diesel even duur of durder is dan benzine hebben ook een transportindustrie dus da's een beetje een flauw excuus. Bijna alle grote 'Belgische' transporteurs zijn trouwens al lang fiscaal uitgevlagd naar Oost-Europa.
Hangt allemaal af van de omvang van je gezin, huis, installatie etc.
Met onze bescheiden installatie uit 2010 (vermogen 4,7 Kw) komen wij op jaarbasis ruimschoots toe
Dat vermogen alleen al heb je bijna nodig om een i3 een jaar lang elke nacht bij te laden bij 20000km per jaar.
Eindelijk iemand die een juiste weergave van de feiten neerpent. En een onderscheid tussen verbruik (CO2) en NOx lijkt te snappen. De volledige pers is het hoofd kwijt en is aan 't raaskallen als een kip zonder kop.
“Mijn Audi verbruikt buitengewoon veel olie. Ongeveer 1 liter op 320 kilometer,” aldus de eigenaar van een Audi A4 TFSI… Terwijl men in Leusden al met de handen in het haar zit over #dieselgate, vanavond is besloten alle in voorraad staande auto’s met de zogenaamde sjoemelsoftware tot nader order niet te verkopen, gooit Avro-Tros’ Radar […]
Tijdens de uitstootproblemen van hun diesels nog eens een reportage over de inferieure kwaliteit van hun benzine motoren.....het zit echt niet mee voor VAG hahaha
Deze morgend was t perfect om te kopen
Dat t maar snel terug zo hoog staat als in maart
Of 2009
Ik heb 24/9 gekocht @€118.
Toen zag het er vond ik nog helemaal zo erg niet uit allemaal. Ik zie niet in waarom het vandaag goed zou zijn om te kopen als je weet wat er allemaal te gebeuren staat. Ben er inmiddels ook helemaal niet meer van overtuigd dat VW nog het peil zal halen van voor de dieselgate. Het ziet er eigenlijk helemaal niet goed uit.
Comment