Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW riskeert milieuboete van 18 miljard dollar (De tijd)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
    Wij betalen daar 600 euro voor zonder zonnepanelen, reken es uit wat een diesel je kost voor die afstand..

En de tijd dat een zonnepaneelinstallatie voor een gezin 20000 euro kost is ook al lang voorbij. Ik heb 4000 euro meerprijs voor de electrische wagen kunnen op te laden. En die panelen gaan 20 jaar mee, dus nu iets minder winst maar vanaf jaar 5 ist kassa kassa
    Waar betaal je 600 euro voor? Elektriciteitskost op jaarbasis voor het hele gezin? Passiefhuis dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
      Waar betaal je 600 euro voor? Elektriciteitskost op jaarbasis voor het hele gezin? Passiefhuis dan?
      Wij betalen 65 euro per maand aan elektro voor ons huis, lage-energiewoning idd, en de i3 kwam op iets minder
      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Hier ook zoiets (ook lage energie woning zonder spaarlampen )
        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

zoveel? en dan nog gas erbij?
          bij ons 0 € voor alle energie samen en wel een PH ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
            Wij betalen 65 euro per maand aan elektro voor ons huis, lage-energiewoning idd, en de i3 kwam op iets minder
            Dat je een lage energiewoning hebt heeft toch absoluut niks te maken met je elektriciteitsverbruik? Ik veronderstel dat je niet elektrisch verwarmd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Invictus66 Bekijk Berichten
              Dat je een lage energiewoning hebt heeft toch absoluut niks te maken met je elektriciteitsverbruik? Ik veronderstel dat je niet elektrisch verwarmd.

Nee we verwarmen met de uitstoot van onze Golf...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                Nee we verwarmen met de uitstoot van onze Golf...
                Pas op, ik kon met mijn subaru in de tussenseizoenen de beneden verwarmen als je die goed warm reed en dan binnenreed werd t 30 graden in de garage

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                  zoveel? en dan nog gas erbij?
                  bij ons 0 € voor alle energie samen en wel een PH ;-)
                  en hoeveel heb je daarvoor extra geinvesteerd? Kan je al tientallen jaren van stoken.

Comment

• Gans dat VW-verhaal is wel een beetje een hypocriete boel
                    Fraude valt idd. niet goed te praten maar Nox is nu ineens de boosdoener hoewel ze al jaren weten dat alle wagens teveel uitstoten.
                    Maar dat er al jaren meer co2 dan opgegeven wordt uitgestoten daar valt blijkbaar niemand over

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
                      en hoeveel heb je daarvoor extra geinvesteerd? Kan je al tientallen jaren van stoken.
                      passiefhuizen kosten niet meer dan gewone huizen, ze zijn gemiddeld wel kleiner

de tijd van open bebouwingen met een grote lap grond errond zijn voorbij voor de gemiddelde budgetten

Comment

de tijd van open bebouwingen met een grote lap grond errond zijn voorbij voor de gemiddelde budgetten
                        als je de meerkost rekent voor een passiefwoning, zal je huis amper de helft zijn van een gewoon huis. Rekent maar uit de extra kosten: extra isolatie in de muren, 3 dubbel glas, zonneboiler, warmtepomp, zonnepanelen, ...

Comment

Je kan ook passief bouwen met open bebouwing en lap grond hoor.
                          Ze kosten idd amper meer, veel isolatie, ventilatiesysteem en je bent er al.

Beetje offtopic wel

Comment

• Hoe maken jullie eigenlijk preisoep ?

Welke ingrediënten gebruiken jullie, heldere soep of gemixt, welke groenten doen jullie erbij, welke blokjes, welke kruiden, welk vlees ?

Comment

• Met selder...

Comment

• Geen ajuin of aardappel ?

Comment

Maar dat er al jaren meer co2 dan opgegeven wordt uitgestoten daar valt blijkbaar niemand over
                                  omdat dit volledig te wijten is aan uwe rechtervoet, heb hier een paar replys terug al mijn voorbeeld gegeven van iemand die met een 'propere' wagen doorvliegt, en iemand die op gemak rijd met een 'vervuilende wagen.
                                  ik rijd met alle autos zuinig.
                                  zo zou mijn benz volgens de fabrieksopgaves 189gr C02/km produceren. echter als ik al mijn verbruik bij spritmonitor bereken kom ik in realiteit uit op 154gr CO2/km (4.179 km met 244liter of 645kg CO2).
                                  men golf dieselke uit 1988 zou 118gr CO2/km produceren, geen idee wat de fabrieksopgave is. (volgens deze site zou dat 159gr CO2 moeten zijn en zou die gemiddeld 6liter verbruiken. als ik continue volgas ga, haal ik de 6liter nog niet eens. http://www.autoevolution.com/cars/vo...oors-1983-16-d )

Comment

• heb een kompleet anti-passief huis met alleen een jaarlijkse kost van 360 aardgas- 0 elec, tis wel soms bibberen

Comment

• Vergeet die preisoep maar ... dankzij fcapri zitten we weer op de juiste koers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        heb een kompleet anti-passief huis met alleen een jaarlijkse kost van 360 aardgas- 0 elec, tis wel soms bibberen
                                        Fijnstof uitstotende houtkachel kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          heb een kompleet anti-passief huis met alleen een jaarlijkse kost van 360 aardgas- 0 elec, tis wel soms bibberen
                                          Dan gaan we weer verder met de soep en andere zaken ... geen probleem.

Welke matten liggen in je anti-passief huis ?

Comment

Working...
                                          X