Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW riskeert milieuboete van 18 miljard dollar (De tijd)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Naar t schijnt steekt er al een mini tank ad blue in sommige auto's die werkt als m in testmodus gaat.
    (of als dit zou uitkomen t niet veel werk is, gewoon software en grotere ad blue tank)
    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• ??? bron aub.
      Geloof daar niks van. Dat zou je toch zien zitten zeker.

Comment

• De roddels en de onzin rond deze zaak zijn de wereld ook nog niet uit.

Comment

• Wie umweltverträglich Autos sind, misst der ADAC im Eco-Test. 2018 landeten E-Autos ganz vorn: die saubersten und die schmutzigsten Autos.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
            Naar t schijnt steekt er al een mini tank ad blue in sommige auto's die werkt als m in testmodus gaat.
            (of als dit zou uitkomen t niet veel werk is, gewoon software en grotere ad blue tank)
            Dat betwijfel ik ten zeerste... Die tank moet je ergens kwijt. En door dat te doen heb je meer kans dat het uitkomt, software zie je niet. Een tank adblue wel.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Als ze zo'n kleine tank inwerken in de brandstoftank dan lijkt het me wel mogelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                Gisteren gezegd dat dit veel geld zal kosten en dat er bijgevolg veel bespaard zal moeten worden en dat dit pijn zal doen. -> Aandeel schiet vandaag omhoog.
                .

met de bokkesprongen van de beurs moet je tegenwoordig geen rekening houden, dat zijn de computers die tegen mekaar vechten...bekijk -tenzij je zelf trader bent- de verschillen en de trends op maandbasis, en denk ondertussen aan iets anders.

Comment

• LOL @ Volvo

Vieze Zweden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                    ??? bron aub.
                    Geloof daar niks van. Dat zou je toch zien zitten zeker.
                    Zal t is vragen, het is een vw freak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                      Als ze zo'n kleine tank inwerken in de brandstoftank dan lijkt het me wel mogelijk.
                      Zou een tankje ter groote zijn van een blikje cola.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                        Men spreekt ook over grotere catalysatoren, het vervangen van het injectiesysteem, en misschien zelfs AdBlue systeem toevoegen.
                        Dat zijn al iets grotere ingrepen. Niet dramatisch, maar wel kostelijk voor VW, zeker in werkuren aan 70-100€ per uur.
                        vw zal wel rekenen op goodwill van de dealers om die klus mee te klaren, geloof nooit dat zij 70 per uur gaan doorstorten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                          De roddels en de onzin rond deze zaak zijn de wereld ook nog niet uit.
                          daar leeft een forum door (en de mens van, tenminste als hij geen serjeuze zaken aan zijn hoofd heef)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                            Zou een tankje ter groote zijn van een blikje cola.
                            Verwerkt in de brandstoftank?

Comment

• Geen idee, ik kan t ook niet bewijzen natuurlijk.
                              Heb t vandaag gehoord van iemand met kennis van zaken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                vw zal wel rekenen op goodwill van de dealers om die klus mee te klaren, geloof nooit dat zij 70 per uur gaan doorstorten
                                VW MOET de kosten van deze zaak dragen.
                                Misschien gaan ze 10-20% korting krijgen op die uurprijzen (zoals leasingfirma's), maar op Goodwill gaat dat niet lukken, dan gaan dealers het gewoon niet willen doen, en krijgen ze rechtszaken aan hun broek tegen een tempo waar ze zelfs geen advokaten voor vinden.

Comment

• Adblue om aan euro 5 te kunnen voldoen?
                                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Ad blue tank tgv een blikje, dan zou dat op 50k km al x aantal keer moeten bijgevuld zijn. Lijkt mij toch odd echt maar 'een broodje aap' verhaal.
                                    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Ik had ergens nog 2.000 euro CNG premie op mijn rekening staan heb er begin deze week 20 aandelen VW mee gekocht aan 96.20 euro. Ik verwacht dat VW dit wel te boven zal komen en dat ze op (lange) termijn toch wel terug naar 150 gaan. Wel een stop loss ingesteld op 98 euro om zeker geen verlies te lijden....:-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                        Ad blue tank tgv een blikje, dan zou dat op 50k km al x aantal keer moeten bijgevuld zijn. Lijkt mij toch odd echt maar 'een broodje aap' verhaal.
                                        Dient alleen maar voor de testfase in t labo (ik verkondig maar wat ik gehoord heb)
                                        Zouden ze lukraak een auto kiezen bij de testen of bied vw een auto aan? Als t t tweede is zal t verhaal wel niet kloppen.

Comment

• Ze gaan eraan beginnen

Comment

Working...
                                          X