Rechter voet, ja, maar ook voor een flink deel het gewicht van de wagen.
Met diesel is eco-run wel verradelijk : met extra-lage toerentallen helpt je de vervuiling van je eigen devolutie-installatie in de hand, met als gevolg dat je vroeg of laat de besparing in brandstof die je zoveel plezier deed, aan je garagist afstaat onder de vorm van EGR-toestanden en dergelijke
Zonder te spreken over de droevige rij-ervaring met een wagen die constant onder zijn toeren draait, dus met even droevige hernemingen
Ieder zijn ding, natuurlijk, maar ik verbruik graag een litertje of twee meer om te genieten van het vermogen van mijn wagen. En hier komt het probleem van de benzine : als je dat doet is het meteen 3 of vier liters bij !
Met diesel is eco-run wel verradelijk : met extra-lage toerentallen helpt je de vervuiling van je eigen devolutie-installatie in de hand, met als gevolg dat je vroeg of laat de besparing in brandstof die je zoveel plezier deed, aan je garagist afstaat onder de vorm van EGR-toestanden en dergelijke
Zonder te spreken over de droevige rij-ervaring met een wagen die constant onder zijn toeren draait, dus met even droevige hernemingen
Ieder zijn ding, natuurlijk, maar ik verbruik graag een litertje of twee meer om te genieten van het vermogen van mijn wagen. En hier komt het probleem van de benzine : als je dat doet is het meteen 3 of vier liters bij !
Comment