Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW riskeert milieuboete van 18 miljard dollar (De tijd)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
    en het aandeel blijft stijgen

Aandelenkoersen hebben dikwijls weinig met de realiteit te maken.

Dit VW schandaal heeft het één en ander losgemaakt, zoveel is zeker.

Comment

• Ben ik nu de enige die me geen reet aantrekt wat mijn auto uitstoot?

Voor mijn part stoot mijn auto 29 kg puur roet uit per gereden meter, het kan me niet schelen...
      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
        Ben ik nu de enige die me geen reet aantrekt wat mijn auto uitstoot?

Voor mijn part stoot mijn auto 29 kg puur roet uit per gereden meter, het kan me niet schelen...

Ja.

Comment

Niet iedereen is zo egoïstisch als jij. Er zijn heel wat mensen die er wel omgeven.
          BMW 420dA : >>>

Comment

Stoer!!! Op extreem egoïsme moet je niet trots zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
              en bij de 420D ook je boordcomputer gechecked als je gaat tanken?
              van alle 420D's die ik op spritmonitor vind is de zuinigste maar op 5.49L/100km geraakt en van ALLE bmw 4serie's is de zuinigste maar 5.36L/100km.

ik rijd ook superzuinig rond en ik geraak nog niet als allerzuinigste op spritmonitor (men golf 2 zijn record is 1402km met 49liter en de S203 automaat 1119km met 55liter). vind het raar dat jij dan wel VEEL zuiniger als die mannen geraakt. k zou rap een accountje aanmaken zodat je op de zuinigste plaats geraakt zonder echt zuinig te rijden
              Eerste meting waarbij ik zeker was dat de tank volledig vol was bij de vorige tankbeurt, kom ik uit op 4,56 l/100 km. Boordcomputer gaf 4,3 l/100km aan, dat is eigenlijk een fors verschil (had ik niet met de 520).
              Dat is wel met een rustigere rijstijl dan normaal, vanwege roderen. Ik denk dat 4,5 /100 km haalbaar is voor mij. Echt extreem ecodriven zou me waarschijnlijk onder de 4,0l/100 km brengen
              BMW 420dA : >>>

Comment

Jezus, proficiat voor uw domheid..

Comment

• reacties hierboven...allemaal een extra trui aan en jullie chauffage op 15° deze winter

Comment

Mensen met dergelijke mentaliteit ... zum kotsen....walgelijk gewoon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      reacties hierboven...allemaal een extra trui aan en jullie chauffage op 15° deze winter
                      Welke chauffage ?

Comment

• , das een goeie !

Comment

Nee ik ben ook zo :p:p

Comment

• Ik heb eigenlijk nog nooit iemand horen zeggen van "mijn wagen stoot maar xxx gram co2 uit, en die van u?". Meestal is het van
                            "De mijne heeft 180pk, als ik gas geef hou je mij niet bij hoor" of
                            "De mijne verbruikt maar 5l met een vlotte rijstijl, doe dat maar eens met die van u".

Comment

• Enige wat ik mij aantrek is of dat er een vervangauto voorzien gaat zijn tijdens de reparatie of niet.
                              2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten
                                Ik heb eigenlijk nog nooit iemand horen zeggen van "mijn wagen stoot maar xxx gram co2 uit, en die van u?". Meestal is het van
                                "De mijne heeft 180pk, als ik gas geef hou je mij niet bij hoor" of
                                "De mijne verbruikt maar 5l met een vlotte rijstijl, doe dat maar eens met die van u".
                                toch wel vaak : bij keuze van nieuwe lease wagens dan zijn er toch wel wat die daar naar kijken, maar dan wel omdat dat in de portefeuille van de mensen verschil maakt.

Comment

• ...hm hm, dat hangt er toch ook maar vanaf tss welk volk je zit, ook aan den toog gaat het nooit (meer) over 0 tot 100 of pk's

zowel met de s als met de smart was eerste vraag, hoeveel zuipt dat ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    ...hm hm, dat hangt er toch ook maar vanaf tss welk volk je zit
                                    Vooral dat ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                                      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Wie stookt er met mazout, hout of rijdt 100den km's naar zijn werk van de commentatoren hierboven?
                                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                                          wiens brood men eet, diens woord men spreekt

Comment

Working...
                                          X