Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri
Bekijk Berichten
ik rijd idd ook anticiperend/ defensief vb als je het in de verte ziet rood worden: gas los en niet terug schakelen in versnelling laten en dan wanneer het terug groen wordt in de juiste versnelling zetten en door ! ( eco-driving )
en idd links gaan staan wanneer het rood is vind ik ook belachelijk! ( ik zet mij dan soms zelf 5de of 6de in de file rechts)
maar wat ik gewoon bedoelde met mijn eerste post: stel dat iedereen 100 pk zou hebben. dan kan je toch altijd mee met het verkeer? ( iedereen rijdt dan toch ongeveer even snel? )
en als je sneller wilt rijden ( wat uiteraard niet mag ) kan je dit toch ook doen in zolder of nurburgring?
das net hetzelfde als die coyote's : waarom laten ze dit nog toe in belgie? sommige zeggen ja ik heb een coyote voor als ik per ongeluk eens te snel zou rijden... maar eigenlijk als je dit hebt wil je toch gewoon overal te snel rijden... niet?
iedereen vind veiligheid in het verkeer toch zo belangrijk.. maar als het dan op snelheid aankomt moet dit allemaal maar kunnen...
Comment