Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW riskeert milieuboete van 18 miljard dollar (De tijd)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Blablabla ik zou op dit moment aankoop uitstellen indien ik privé een vag product op de verlanglijst had staan.

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

• ik denk dat als je de showroom binnen stapt...op dit moment door hogere kortingen (iemand een idee ? ) een vag voor meer mensen haalbaar net is...voor zij die geen moer geven om uitstoot en af en toe met een opmerking (sjoemelkarkoper, who cares) omkunnen

en niet vergeten, het zit niet meer op de voorpagina, de media heeft een andere kluif
      Last edited by bobo; 22/11/2015, 13:16.

Comment

• Wat hebben we hier geleerd? Niets!

Pas tegen eind december gaan ze aan de Commissie laten weten hoe het met de uitstoot van deze wagens zit?
        Maar ondertussen wel opnieuw verkopen?

VW is bijzonder ontransparant in deze affaire. Hoe zit het trouwens met de 1,6 en 2.0 dieselmotoren waar het allemaal mee is begonnen? Wat gaan ze er nu technisch aan veranderen, en vooral wat gaat dit geven voor vermogen/verbruik, en waar kan de klant op rekenen als dit laatste niet zo positief uitvalt?

Wat doet een geïnteresseerde VW koper ondertussen? Voor hetzelfde mag je je nieuwe wagen binnen paar maanden terug naar garage doen om naar huis te rijden met iets anders dan wat je gekocht had..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
          Wat hebben we hier geleerd? Niets!

Pas tegen eind december gaan ze aan de Commissie laten weten hoe het met de uitstoot van deze wagens zit?
          Maar ondertussen wel opnieuw verkopen?

VW is bijzonder ontransparant in deze affaire. Hoe zit het trouwens met de 1,6 en 2.0 dieselmotoren waar het allemaal mee is begonnen? Wat gaan ze er nu technisch aan veranderen, en vooral wat gaat dit geven voor vermogen/verbruik, en waar kan de klant op rekenen als dit laatste niet zo positief uitvalt?

Wat doet een geïnteresseerde VW koper ondertussen? Voor hetzelfde mag je je nieuwe wagen binnen paar maanden terug naar garage doen om naar huis te rijden met iets anders dan wat je gekocht had..
          Ik deel je mening

Comment

• Ik heb nu een sjoemel 1.6tdi die binennkort misschien ingeruild wordt op een sjoemel 2.0tdi. Vervuilen goes on. De klanten trekken hun der nu is echt geen kloten van aan zenne. Of toch grotendeel van de klanten. Enkel de meeste leasings bestellen voorloplig geen vag meer.
            2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Zo erg roken die Tdi'kes toch niet...

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                Ik heb nu een sjoemel 1.6tdi die binennkort misschien ingeruild wordt op een sjoemel 2.0tdi. Vervuilen goes on. De klanten trekken hun der nu is echt geen kloten van aan zenne. Of toch grotendeel van de klanten. Enkel de meeste leasings bestellen voorloplig geen vag meer.
                Voor mij zou het net andersom zijn. Momenteel niet van toepassing maar doorgaans als ik kijk zou octavia/golf op de lijst staan (zoals On het verleden ook het geval was)
                Die uitstoot kan mij geen bal schelen maar wel de onduidelijkheid van aanpassingen en de impact op levensduur bvb en hoe "professioneel" die worden uitgevoerd. Vag staat nu al niet (meer) bekend voor de meest betrouwbare (kettingen, olieverbruik, dsg,...) /coulante voor garantiegevallen.

Spijtig want design (ja da saai) en materiaalgebruik kunnen mij wel bekoren.

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

Ik heb nu een sjoemel 1.6tdi die binennkort misschien ingeruild wordt op een sjoemel 2.0tdi. Vervuilen goes on. De klanten trekken hun der nu is echt geen kloten van aan zenne. Of toch grotendeel van de klanten. Enkel de meeste leasings bestellen voorloplig geen vag meer.
                  iedereen die sinds het bekendmaken van de VAG praktijken nog steeds voor een nieuwe VAG wagen kiest heeft dan ook geen enkel recht meer om te gaan klagen wanneer er een onaangename aanpassing aan de wagen te pas moet komen...
                  lets have some more member berries

Comment

• Logisch toch? Ik had overtlaatst een klant die zijn nieuwe auto kwam ophalen (werk bij een dealer, niet vag) en vertelde trots dat hij ook net een 2ehands vw met sjoemelsoftware had gekocht want dan kon hij Vw aanklagen.

Comment

Mijn vrouw ruilt haar (privé) golf 1.6 tdi (bj 2005 met sjoemelsofware) in tegen aan andere Duitser.
                      Is ze gelijk van alle problemen af.

Comment

Daar zou ik zo zeker nog niet van zijn dat die lease firma's hun wagenpark aanpassen.

Ik ken verschillende consultancy firma's en die passen helemaal niets aan. Daar kan je nog steeds VAG kiezen in hun selectie.

En geef nu toe, de kwaliteit en uitrusting van een VAG veranderd ook niet door deze software aanpassing e.

En mensen zijn dat "schandaal" nu ondertussen al weer vergeten vanwege die moslimterreur.

We zullen eens kijken op het autosalon hoeveel volk er weer op de VAG standen staat!
                        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                          Daar zou ik zo zeker nog niet van zijn dat die lease firma's hun wagenpark aanpassen.

Ik ken verschillende consultancy firma's en die passen helemaal niets aan. Daar kan je nog steeds VAG kiezen in hun selectie.

En geef nu toe, de kwaliteit en uitrusting van een VAG veranderd ook niet door deze software aanpassing e.

En mensen zijn dat "schandaal" nu ondertussen al weer vergeten vanwege die moslimterreur.

We zullen eens kijken op het autosalon hoeveel volk er weer op de VAG standen staat!
                          Ik zeg niet allemaal maar er zijn effectief redelijk wat leasing firma's die geen vag meer toestaan of dat de klant moet opleggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                            iedereen die sinds het bekendmaken van de VAG praktijken nog steeds voor een nieuwe VAG wagen kiest heeft dan ook geen enkel recht meer om te gaan klagen wanneer er een onaangename aanpassing aan de wagen te pas moet komen...
                            Daar is iets voor te zeggen, het risico minstens mee in overweging nemen alvorens te kopen!
                            Twijfel of dit ook gebeurt..

Daarom dat de windstilte van VW ook zo nefast is, het heeft de indruk alsof het allemaal in orde is, terwijl er nog heel wat belangrijke vragen blijven.

Comment

• Ondertussen in The States ...

Comment

• Last edited by krikkie; 23/11/2015, 19:07.
                                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Een softwareaanpassing en eventueel een kleine technische aanpassing zullen volstaan voor de dieselwagens van het merk Volkswagen die in België betrokken zijn bij het schandaal met de sjoemelsoftware van het Duitse autoconcern Volkswagen (VW). Dat heeft Sven Kunath, verantwoordelijk voor de verkoop van het merk Volkswagen in Zuid- en West-Europa, maandag gezegd in de bijzondere Kamercommissie over het dossier “dieselgate”. Volgens D’Ieteren Auto zal de terugroepactie minstens tot eind volgend jaar duren.

Comment

• Goed nieuws!
                                    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                      Ondertussen in The States ...

is niet in de states he maar in het groene Canada...kijk maar naar dit filmpje:

Circuit Jacques Dubé

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                      Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• een beetje roet in canada kan ook geen kwaad, dat slaagt neer, anders is dat in be natuurlijk

Comment

• “Na de aanpassing zullen deze auto’s de normen voor 100 procent respecteren. Er zullen geen gevolgen zijn op langere termijn.” Ook op de prestaties van de wagens zou er geen impact zijn door de aanpassing.
                                          Euh, waarom werd dit dan niet bij de ontwikkeling vd motor gedaan paar jaar geleden?
                                          Als het toch ''maar'' een sensor bijplaatsen is en de software herschrijven.

Comment

Working...
                                          X