Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW riskeert milieuboete van 18 miljard dollar (De tijd)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik. Kijk maar es naar de impact. Laten we, om het eenvoudig te houden, op 60 min per auto houden.
Dat is 1 uur. 11 miljoen wagens terughalen en 1 uur aan werken. ZONDER dat er gefactureerd kan worden.
Zijn dus 11 miljoen uren die gepresteerd moeten worden ZONDER dat het opbrengt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten't Zal wel veel geld kosten, maar als er gedurende een uur software wordt gewijzigd, moet er daarom nog geen uur worden gewerkt.
Comment
-
De garage kan es opgeruimd worden ondertussen?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Ds in plaats van destijds correcte software te schrijven die zorgde voor een permanente aanvaardbare nox uitstoot, schreef men sjoemelsoftware, en gaat men nu simpelweg de software overschrijven door een versie die wel aan de nox voorwaarden kan voldoen. En dat allemaal zonder enige impact op prestaties, vermogen , verbruik ... Straf.
sinterklaas komt maar 6 december he ... En ik geloof er allang niet meer in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk BerichtenDs in plaats van destijds correcte software te schrijven die zorgde voor een permanente aanvaardbare nox uitstoot, schreef men sjoemelsoftware, en gaat men nu simpelweg de software overschrijven door een versie die wel aan de nox voorwaarden kan voldoen. En dat allemaal zonder enige impact op prestaties, vermogen , verbruik ... Straf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichtendat allemaal zonder enige impact op prestaties, vermogen , verbruik ... Straf.
Wat mij verbaast is dat VW een uur nodig zou hebben voor nieuwe software. Apparaat aansluiten, flashen, apparaat er weer af, proefritje, klaar. Dat kan nooit meer dan 20 minuten kosten...
Comment
-
geen schadevergoeding voor europeanen omdat de markt anders is, amerikanen betalen meer voor diesel en eri rijden er minder rond
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
de tsi-probs indachtig, in be en nl betalen we meer voor benzine en er rijden er minder, op vw (pon en dietren) moest je ook niet rekenen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk BerichtenDs in plaats van destijds correcte software te schrijven die zorgde voor een permanente aanvaardbare nox uitstoot, schreef men sjoemelsoftware, en gaat men nu simpelweg de software overschrijven door een versie die wel aan de nox voorwaarden kan voldoen. En dat allemaal zonder enige impact op prestaties, vermogen , verbruik ... Straf.
Sent from my D5803 using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk BerichtenInderdaad , van 95 naar 120. Ik heb 25% winst op een dikke maand tijd :-)
Subiet kunde gij de gehele vw fabriek opkopen
Comment
Comment