Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW riskeert milieuboete van 18 miljard dollar (De tijd)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Als er binnenkort een realistische uitstoot test komt en we zien een polo 1.6tdi met 230gr dan zullen we een pak moeten betalen aan BIV en VB...
    En VAA

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

• zouden ze dan ook toelaten om 'oude' wagens te gaan testen. ben wel eens beniewd wat zo een oude golf diesel euro 0 effectief presteerd ipv de door overheid toegewezen 297gr (en bijhorende NOx)

Comment

• de eenvoudige ingreep op niveau van de soft van het motormanagement zou amper 30 tot 60 minuten duren....
        en dan zo'n een heisa en 11 miljoen wagens naar de garage terug te moeten roepen !
        wie gelooft dat ?

Comment

• Ik. Kijk maar es naar de impact. Laten we, om het eenvoudig te houden, op 60 min per auto houden.

Dat is 1 uur. 11 miljoen wagens terughalen en 1 uur aan werken. ZONDER dat er gefactureerd kan worden.

Zijn dus 11 miljoen uren die gepresteerd moeten worden ZONDER dat het opbrengt.

Comment

• 't Zal wel veel geld kosten, maar als er gedurende een uur software wordt gewijzigd, moet er daarom nog geen uur worden gewerkt.
            Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
              't Zal wel veel geld kosten, maar als er gedurende een uur software wordt gewijzigd, moet er daarom nog geen uur worden gewerkt.
              Er staat wel een uur lang een auto op dat station in de garage.

Comment

• De garage kan es opgeruimd worden ondertussen?
                2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• De dealer zou de wagen ook komen ophalen , en achteraf terugbrengen .Tussentijds zou een vervangwagen worden aangeboden op kosten van vw.

Comment

• Ds in plaats van destijds correcte software te schrijven die zorgde voor een permanente aanvaardbare nox uitstoot, schreef men sjoemelsoftware, en gaat men nu simpelweg de software overschrijven door een versie die wel aan de nox voorwaarden kan voldoen. En dat allemaal zonder enige impact op prestaties, vermogen , verbruik ... Straf.
                    sinterklaas komt maar 6 december he ... En ik geloof er allang niet meer in.

Comment

• Ik vind t ook maar raar.
                      Dan kunnen ze t toch nog zonder ad blue
                      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartdc Bekijk Berichten
                        Ds in plaats van destijds correcte software te schrijven die zorgde voor een permanente aanvaardbare nox uitstoot, schreef men sjoemelsoftware, en gaat men nu simpelweg de software overschrijven door een versie die wel aan de nox voorwaarden kan voldoen. En dat allemaal zonder enige impact op prestaties, vermogen , verbruik ... Straf.
                        Wat er ook gebeurd , 95% van de bedriegers blijven bedriegers .

Comment

• Zou mooi zijn als het enkel met een software update opgelost is ... praktisch gezien wil dat zeggen: huidige software back-uppen, de "officiële aanpassing" laten uitvoeren en dan de huidige software terugzetten.

Nice !

Comment

dat allemaal zonder enige impact op prestaties, vermogen , verbruik ... Straf.
                            Ik heb VW nog niet horen beweren dat de nieuwe software niet van invloed zou zijn op prestaties of verbruik. Sinterklaas zou idd. nog staan te kijken van een dergelijk cadeau :-D

Wat mij verbaast is dat VW een uur nodig zou hebben voor nieuwe software. Apparaat aansluiten, flashen, apparaat er weer af, proefritje, klaar. Dat kan nooit meer dan 20 minuten kosten...

Comment

• geen schadevergoeding voor europeanen omdat de markt anders is, amerikanen betalen meer voor diesel en eri rijden er minder rond

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

de tsi-probs indachtig, in be en nl betalen we meer voor benzine en er rijden er minder, op vw (pon en dietren) moest je ook niet rekenen

Comment

Ds in plaats van destijds correcte software te schrijven die zorgde voor een permanente aanvaardbare nox uitstoot, schreef men sjoemelsoftware, en gaat men nu simpelweg de software overschrijven door een versie die wel aan de nox voorwaarden kan voldoen. En dat allemaal zonder enige impact op prestaties, vermogen , verbruik ... Straf.
                                Neenee, dat heb je helemaal fout begrepen. Ze gaan wel een supersensor inbouwen die dat volledig compenseert. ;-)

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

• Membraam die de stroom van lucht verbeterd en daarna kunnen ze t mengsel beter afstemmen
                                  Aandelen zijn al in de +

Comment

• Inderdaad , van 95 naar 120. Ik heb 25% winst op een dikke maand tijd :-)

Correctie : naar 124.60 euro vandaag :-) , 30% winst op een dikke maand tijd :-)
                                    Last edited by ; 26/11/2015, 20:05.

Comment

• Goede timing gehad om te kopen Spitsie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                                        Inderdaad , van 95 naar 120. Ik heb 25% winst op een dikke maand tijd :-)

Subiet kunde gij de gehele vw fabriek opkopen

Comment

• Ja en dan moet de traditionele eindejaarsrally nog beginnen. Ik schat dat ze tegen 31/12 tussen de 140 en 150 staan genoteerd.

Comment

Working...
                                          X