D'Ieteren verhaalt altijd alles op een ander dus dat zal in deze niet anders zijn.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW riskeert milieuboete van 18 miljard dollar (De tijd)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenD'Ieteren verhaalt altijd alles op een ander dus dat zal in deze niet anders zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenVerklaar U nader. Ik heb al jaren te maken met D'Ieteren, en wordt correct behandeld.
Heb erger meegemaakt met Ford en Citroen, dus ik bestel met veel plezier terug een auto die van D'Ieteren komt.
Doordat ze nu onder druk staan schat ik in dat hun klantgerichtheid misschien nog wat zal verbeteren.
uiteindelijk werken er in België een pak mensen bij D'IEteren, en ik zou die niet graag sponsoren via een werkloosheidsvergoeding of brugpensioen.
Niet gegarandeerd dat je even enthousiast bent als alles uit eigen zak komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenLos daarvan, D'Ieteren heeft het minst te vrezen, gezien het probleem bij Volkswagen ligt en D'Ieteren op zich geen fout heeft begaan.
Hun kosten zullen dus altijd gedekt zijn door VW, en indien nodig kunnen ze zich altijd op VW verhalen, maar zover zal het vermoedelijk niet komen.
Comment
-
Zo gaat dat bij D'Ieteren:
‘Auto’s zijn niet de bron van groei op lange termijn in de volgende groeicyclus: het is een wereld onder druk’, zegt D’Ieteren-CEO Axel Miller.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jev Bekijk BerichtenD'Ieteren is exclusief importeur voor VW, er is geen sprake van een onafhankelijke handelaarspositie. Verlies aan gemiste omzet kan die zeker niet verhalen op VAG en of de terugroepkosten verhaalbaar zijn is ook nog maar de vraag; "garantie" tussen B2B is wat anders dan voor particulieren. De vervangende onderdelen (en software) zullen wel tegen nul-tarief door VAG geleverd worden, maar of de manuren verhaalbaar zijn betwijfel ik zeer.
Desalniettemin zou het me zeer straf lijken dat D'Ieteren zelf deels moet instaan voor de kosten die het rechtstreeks gevolg zijn van een foutief product geleverd door VW, zonder dat D'Ieteren hiervoor schadeloos gesteld wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk BerichtenZo gaat dat bij D'Ieteren:
‘Auto’s zijn niet de bron van groei op lange termijn in de volgende groeicyclus: het is een wereld onder druk’, zegt D’Ieteren-CEO Axel Miller.
http://www.tijd.be/ondernemen/auto/A...08062-3100.art
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
The number of cars whose carbon emissions Volkswagen understated is far fewer than feared, it said on Wednesday, providing some relief for the automaker as it battles a wider diesel-emissions scandal affecting 11 million cars worldwide. Volkswagen said only about 36,000 vehicles were affected, far fewer than the 800,000 for which it said last month it had understated CO2 emissions and consequently their fuel usage. "Only a small number of the model variants of new cars will have the catalogue (CO2) figure slightly adjusted," VW said.Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenVerklaar U nader. Ik heb al jaren te maken met D'Ieteren, en wordt correct behandeld.
Heb erger meegemaakt met Ford en Citroen, dus ik bestel met veel plezier terug een auto die van D'Ieteren komt.
Doordat ze nu onder druk staan schat ik in dat hun klantgerichtheid misschien nog wat zal verbeteren.
uiteindelijk werken er in België een pak mensen bij D'IEteren, en ik zou die niet graag sponsoren via een werkloosheidsvergoeding of brugpensioen.
Porsche Centre Mechelen welke een garage is die Dieteren afhankelijk is (weliswaar onder ander statuut)....
-compleet foute omgang met personeel (chantage)
-bedrog naar klanten
-....BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
ik kan er toch kop nog staart aan krijgen
vw geeft ootmoedig toe dat het sjoemelsoftware installeerde omdat ze niet de techniek of het geld in huis hadden om de dieselmotoren aan de uitstoonormen te laten voldoen...
nu wordt het bij de 1.2 en 2.0 in orde gebracht door software, en bij de 1.6 tdi door een 'flow transformer' = stukje buis...is dat dan zo duur of technisch ingewikkeld dat ze het niet gelijk monteerden
Comment
-
Volkswagen-CEO Matthias Müller ziet geen reden om af te wijken van de eerder aangepaste winstverwachting. "Situatie is niet dramatisch, maar we moeten vechten voor elke klant." Ook wijst hij er op dat de reputatie op de kapitaalmarkt nog intact is en het aandeel in de afgelopen weken flink is opgeveerd. Lees hier de LIVEBLOG van de persconferentie van Volkswagen terug.
Wanneer ik deze zin lees, huiver ik van de communicatie : "Voorzitter RvC bij Volkswagen Hans Pötsch benadrukt dat slechts een kleine groep individuele werknemers betrokken waren die hun toevlucht namen tot het manipuleren van de dieseluitstoot doordat ze in te korte tijd met te weinig budget de EA189 motor van Volkswagen geschikt moesten maken voor de Amerikaanse markt."
Lijkt erop dat het management haar handen al schoon wast, 't is allemaal niet onze fout maar die van een klein aantal mensen. Gewoon ronduit belachelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik kan er toch kop nog staart aan krijgen
vw geeft ootmoedig toe dat het sjoemelsoftware installeerde omdat ze niet de techniek of het geld in huis hadden om de dieselmotoren aan de uitstoonormen te laten voldoen...
nu wordt het bij de 1.2 en 2.0 in orde gebracht door software, en bij de 1.6 tdi door een 'flow transformer' = stukje buis...is dat dan zo duur of technisch ingewikkeld dat ze het niet gelijk monteerden
http://www.telegraaf.nl/autovisie/au...ekozen___.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenDat heet dan rechtvaardigheid!!!! Na al hun smeerlapperij eindelijk de strop!
Geeeeeeeuw!
Ik begin stilaan medelijden te krijgen met u... Al uw natrapperij tegen D'Ieteren hier op het forum omdat ge daar ooit in het verleden eens ruzie hebt gemaakt... ik heb u hier al lang niet meer zo actief gezien.Zet uw persoonlijke wrok aan de kant en get a life, man.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichtenhttp://www.telegraaf.nl/dft/24859171...handaal__.html
Wanneer ik deze zin lees, huiver ik van de communicatie : "Voorzitter RvC bij Volkswagen Hans Pötsch benadrukt dat slechts een kleine groep individuele werknemers betrokken waren die hun toevlucht namen tot het manipuleren van de dieseluitstoot doordat ze in te korte tijd met te weinig budget de EA189 motor van Volkswagen geschikt moesten maken voor de Amerikaanse markt."
Lijkt erop dat het management haar handen al schoon wast, 't is allemaal niet onze fout maar die van een klein aantal mensen. Gewoon ronduit belachelijk.
Dan waren die werknemers toch al lang ontslagen wegens ernstige fout? Een werknemer die dergelijke schade toebrengt aan een bedrijf, die "schors" je toch niet, die ontsla je met nog eens een ferme rechtzaak erbovenop?
Met andere woorden, komt daar dus nog iets van, worden die personeelsleden vervolgd, eventueel ontslagen enz.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenAls een klein groepje ingenieurs de boel werkelijk bewust belazerd en het hoger management daadwerkelijk bedrogen had, dan had de top dit toch al lang naar buiten gebracht en zijn onschuld uitgeschreeuwd? Dan hadden ze toch een goed excuus, om, al is het maar gedeeltelijk en in de ogen van de publieke opinie, de aansprakelijkheid van zich af te schuiven!.
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenMet andere woorden, komt daar dus nog iets van, worden die personeelsleden vervolgd, eventueel ontslagen enz.
Overigens ben ik het hier met BertVS eens. Er is 1 topmanager die ontslag nam, en er zullen wat gevolgen zijn voor de "lagere" werknemers die rechtsreeks betrokken waren. Het echte probleem zit hem net tussen die 2. En die wassen hun handen in onschuld. Exact wat te verwachten viel. Men maakt een commitment om in eht vervolg de testen transparent en extern te laten doen (ook al hoeft dit niet). Maar san de managementscultuur verandert er niets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenDat heet dan rechtvaardigheid!!!! Na al hun smeerlapperij eindelijk de strop!
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenVerklaar U nader. Ik heb al jaren te maken met D'Ieteren, en wordt correct behandeld.
Heb erger meegemaakt met Ford en Citroen, dus ik bestel met veel plezier terug een auto die van D'Ieteren komt.
Doordat ze nu onder druk staan schat ik in dat hun klantgerichtheid misschien nog wat zal verbeteren.
uiteindelijk werken er in België een pak mensen bij D'IEteren, en ik zou die niet graag sponsoren via een werkloosheidsvergoeding of brugpensioen.
Had hier ook al af en toe iets negatief gelezen over D'ieteren, meestal door dezelfden maar ik heb er zeker geen klagen van.
Bij Opel daarentegen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenZe moesten ze "stenigen" met dieselpartikelfilters, software op cd, USB en diskettes.
Comment
Comment