Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW riskeert milieuboete van 18 miljard dollar (De tijd)
Wa dak me wel afvraag, deze morgen is onze district manager langsgeweest en die wist me te zeggen dat ze alles aant voorbereiden waren om eraan te beginnen.. blijkbaar weten sommige mensen hier meer dat ze al bezig zouden zijn.. speculatie op overschot zonder der maar iets van te weten is triestig ze
Vergelijk een ecu van een wagen met een black box.
Niemand , maar dan ook echt niemand, zal ooit volledig inzage krijgen in de opbouw van de algorithmen binnenin.
Behalve de ontwerper zelf.
Hij alleen beheert en beheerst, wikt en beschikt.
Zonder dat wij het kunnen zien.
Maar uiteindelijk zullen het ook alleen de resultaten zijn die gaan tellen, technisch en juridisch.
Stevige uitdaging voor de ontwerper.
Wa dak me wel afvraag, deze morgen is onze district manager langsgeweest en die wist me te zeggen dat ze alles aant voorbereiden waren om eraan te beginnen.. blijkbaar weten sommige mensen hier meer dat ze al bezig zouden zijn.. speculatie op overschot zonder der maar iets van te weten is triestig ze
Alle achterdocht hebben ze vollédig en enkel en alleen aan zichzelf te wijten.
Lol, diesel mag ongestraft dubbel zoveel gaan uitstoten dan dat er officieel voorzien is door constructeurs in Europa. Juist gestemd in het Europees parlement.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Lol, diesel mag ongestraft dubbel zoveel gaan uitstoten dan dat er officieel voorzien is door constructeurs in Europa. Juist gestemd in het Europees parlement.
Anders kunne ze geen enkele diesel meer verkopen
previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
The California Air Resources Board and Environmental Protection Agency said late on Tuesday that Volkswagen AG submitted a plan to fix 80,000 recalled 3.0 liter diesel SUVs and cars that emit up to nine ...
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Klopt, maar per saldo is dat nog altijd beter dan wat het vandaag is.
Volkswagen moet mogelijk als goedmakertje voor het dieselschandaal elektrische auto's gaan produceren in de Verenigde Staten. Dat is de inzet van onderhandelingen met de Amerikaanse milieudienst EPA, meldt de Duitse krant Welt am Sonntag zonder bronnen te vermelden.
Ik ga gewoon een maand of 6 wachten, dan kunnen ze ineens het volgende onderhoud doen.
Echt geen zin om daar nog eens een speciale afspraak voor te maken.
Comment