Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW riskeert milieuboete van 18 miljard dollar (De tijd)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri
    ik was niet diegene die zei dat VW geen sportknop heeft.
    maar aangezien ik toch maar onzin verkoop en moet nadenken voor ik iets post, zal ik iedereen hier een dik plezier doen en gewoon mijn account beëindigen
    Voor mij hoeft dat niet hoor.

Comment

maar aangezien ik toch maar onzin verkoop en moet nadenken voor ik iets post, zal ik iedereen hier een dik plezier doen en gewoon mijn account beëindigen
      Nee want vw heeft geen sportknop..
      Dat de knop voor wieldemping!

Ik weet totaal uwe leeftijd niet maar das echt zielig! Als ge problemen hebt me u vrouw/vriendin omdat ge het oneens bent gade da ook zeggen tegen haar ofwa :p :p

Edit: al u post's verwijderen heeft geen zin ze :cool:

Comment

• De roddelbak is weer op toeren en onzen beheerder zou beter zwijgen en zeker niet veralgemenen

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Mijn leon heeft een sportknop. Ik kan dan stuur, motor, airco en gasrespons aanpassen naar mijn goesting.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            De roddelbak is weer op toeren en onzen beheerder zou beter zwijgen en zeker niet veralgemenen

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk
            Beter lezen

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Blijf maar
              Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
              Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
              Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• altijd zoveel mensen hier die het forum veel te serieus opnemen...
                lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                  altijd zoveel mensen hier die het forum veel te serieus opnemen...
                  T is ons leven nee,je hebt gelijk, ik persoonlijk zal nooit op mijn paard geraken op een forum.
                  Achter de pc/tablet/gsm is t te gemakkelijk
                  Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                  Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                  Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yeanke Bekijk Berichten
                    Bedankt! Irl ist wel wa minder e!
                    Ik kijk gewoon over het dat je na 9j in de branche nog altijd denkt dat je geen meerdere programmas in 1 chip kunt zetten.

Dus is het wel degelijk een vermoeden dat ge in die 9j toch nog ni veel gezien hebt....

Kzou het ook wel in IRL gezegd hebben maar kheb u gegevens nog niet
                    Last edited by Timmie; 03/04/2016, 22:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      Mijn leon heeft een sportknop. Ik kan dan stuur, motor, airco en gasrespons aanpassen naar mijn goesting.

Is geen sportknop e :p :p

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                      Ik kijk gewoon over het dat je na 9j in de branche nog altijd denkt dat je geen meerdere programmas in 1 chip kunt zetten.

Dus is het wel degelijk een vermoeden dat ge in die 9j toch nog ni veel gezien hebt....

Kzou het ook wel in IRL gezegd hebben maar kheb u gegevens nog niet
                      Wa zegt gij nu?? Waar heb kik da gezegd??

Als ge denkt da ge mij kent dan moet ge de waarheid ook weten e :p

Ik heb u dat tijdens een rondrit gezegd en toen hebt gij letterlijk gezegd: "ik heb dat helemaal niet gezegd, ik weet er zelfs niks van" en op zolder ook altijd vriendelijk een handje geven.. dus ni zeveren e!!

Ge weet ook blijkbaar waar ik werk en wat ik doe want daar trekt ge ook u conclusies uit!! Dus ge hebt men gegevens wel..

Comment

• Jama ge komt hier direct mensen aanvallen en als die mensen dan nog gelijk hebben ook beginde nog te zeggen dat het ni klopt.
                        Ik vind da fcapri eindelijk een goed punt heeft.
                        Wat met die wagens met 2 a 3 modussen.
                        Hoe worden die getest ?
                        Word enkel de ecomodus opnieuw geflasht of word elke modus aangepast ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                          Jama ge komt hier direct mensen aanvallen en als die mensen dan nog gelijk hebben ook beginde nog te zeggen dat het ni klopt.
                          Ik vind da fcapri eindelijk een goed punt heeft.
                          Wat met die wagens met 2 a 3 modussen.
                          Hoe worden die getest ?
                          Word enkel de ecomodus opnieuw geflasht of word elke modus aangepast ?
                          Oei geen reactie over het aanspreken irl????

Ge snapt het precies ni e. Ik val niemand aan.

Dat een tuner wagens tuned en multimappen maakt interesseert mij echt gene zak!! Om daarover te beginnen in een sjoemelsoftwaretopic vind ik erover.. heeft totaal niks meer elkaar te maken.. das het enige wat ik zeg..

Dus uwe uitleg over mijn "zogezegde" onkunde slaagt echt nergens op!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            Mijn leon heeft een sportknop. Ik kan dan stuur, motor, airco en gasrespons aanpassen naar mijn goesting.

zoals kefkie hier schrijft.
                            een sport modus gaat verschillende dingen aanpassen.
                            in volgorde van makkelijk naar moeilijk om aan te passen.
                            1) airco request lager zetten ( compressor schiet minder snel in gang.
                            2)agressievere timing en inspuiting ( gasrespons )
                            3) stuur regelen ( maar volgens mij niet als je met een mechanische stuurinrichting zit......)
                            4) uitlaatregeling voor wages met een elektrinisch geregelde klep in de uitlaat.
                            5) schokdemperregeling ( maar enkel als je magnetic ride control hebt, iets dat op nog niet al te veel wagens komt )

2)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yeanke Bekijk Berichten
                              Oei geen reactie over het aanspreken irl????

Ge snapt het precies ni e. Ik val niemand aan.

Dat een tuner wagens tuned en multimappen maakt interesseert mij echt gene zak!! Om daarover te beginnen in een sjoemelsoftwaretopic vind ik erover.. heeft totaal niks meer elkaar te maken.. das het enige wat ik zeg..

Dus uwe uitleg over mijn "zogezegde" onkunde slaagt echt nergens op!
                              was jij er ook op zolder ? anyway, ge komt onmiddellijk af dat het in het echt wa minder is....maar ge valt niemand aan.
                              toegegeven, ik had mss niet direct moeten zeggen dat ge al 9 jaar bandjes wisselt.
                              maar om te zeggen dat multimaps enkel voorkomen in de tuningwereld ..... ?

en nee het doet niet rechtstreeks ter zake bij het VW schandaal op zich.
                              MAAR opnieuw had fcapri wel een punt.

en wees eerlijk als ik de laatste posts hier lees zijt ge wel HEEL snel op uwen teen getrapt hier.

Comment

• Er is hier toch iemand met een Megane RS die op de testbank duidelijk verschillende pk waardes had tussen z'n rij modi?

Verder vind ik dat fcapri niet uit emoties z'n account moet deleten omdat hij eens in de clinch gaat met iemand die hem tegenspreekt.

Op mijn negeerlijst staat hij niet. Die eer is voor diabolic.

Comment

• 2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                    Er is hier toch iemand met een Megane RS die op de testbank duidelijk verschillende pk waardes had tussen z'n rij modi?

Verder vind ik dat fcapri niet uit emoties z'n account moet deleten omdat hij eens in de clinch gaat met iemand die hem tegenspreekt.

Op mijn negeerlijst staat hij niet. Die eer is voor diabolic.
                                    Jij staat in mijn favorieten lijst
                                    2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• En ik heb geen negeerlijst...

Worldpeace!
                                      King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                                      2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                                        Jij staat in mijn favorieten lijst
                                        Jij nu ook!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                                          was jij er ook op zolder ? anyway, ge komt onmiddellijk af dat het in het echt wa minder is....maar ge valt niemand aan.
                                          toegegeven, ik had mss niet direct moeten zeggen dat ge al 9 jaar bandjes wisselt.
                                          maar om te zeggen dat multimaps enkel voorkomen in de tuningwereld ..... ?

en nee het doet niet rechtstreeks ter zake bij het VW schandaal op zich.
                                          MAAR opnieuw had fcapri wel een punt.

en wees eerlijk als ik de laatste posts hier lees zijt ge wel HEEL snel op uwen teen getrapt hier.
                                          Meende gij dit nu? Das gewoon te grappig voor woorden sorry.. :p :p :p

Gij bent diegene die mij een paar jaar geleden kwam zwartmaken omdat ik u zogezegd van de baan had gereden op de boomsesteenweg.. en da ge men nummerplaat had genoteerd en doorgegeven aan de flikken..

Nogmaals ik ben niet diegene die dat aangehaald heeft!!

Ja op mennen teen getrapt.. hoe zou het komen.. rarara 9 jaar bandjes steken e!

Ja hij had een punt dat de wieldemping een sportknop is ja

Comment

Working...
                                          X