Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW riskeert milieuboete van 18 miljard dollar (De tijd)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yeanke Bekijk BerichtenMeende gij dit nu? Das gewoon te grappig voor woorden sorry.. :p :p :p
Gij bent diegene die mij een paar jaar geleden kwam zwartmaken omdat ik u zogezegd van de baan had gereden op de boomsesteenweg.. en da ge men nummerplaat had genoteerd en doorgegeven aan de flikken..
Nogmaals ik ben niet diegene die dat aangehaald heeft!!
Ja op mennen teen getrapt.. hoe zou het komen.. rarara 9 jaar bandjes steken e!
Ja hij had een punt dat de wieldemping een sportknop is ja
ik kom daar amper om ni te zeggen nooit?
en kan me ni herinneren dat ik ooit een nummerplaat heb doorgegeven van iets dat daar gebeurd is. en ben echt DIEP aan het graven nu.Last edited by Timmie; 03/04/2016, 23:26.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenma wtf, op de boomststeenweg van de baan gereden ?
ik kom daar amper om ni te zeggen nooit?
en kan me ni herinneren dat ik ooit een nummerplaat heb doorgegeven van iets dat daar gebeurd is. en ben echt DIEP aan het graven nu.
Comment
-
Comment
-
ik geraak ook maar 20 paginas terug in mijn historie
ma serieus, ik heb geen weet van een zodanig voorval op de boomssteenweg dat het het melden waard was.
en als het al enkele jaren geleden is kan ik het zowieso niet hebben doorgegeven want ik had vroeger nog geen bluetooth.
MAW, kon ni bellen achter het stuur. laat staan melding maken van zoiets.
en zoon nummerplaat vergeet ik toch dusjah.Last edited by Timmie; 04/04/2016, 00:20.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenik geraak ook maar 20 paginas terug in mijn historie
Comment
-
ik heb wel heel de dag mijn kop gebroken over de sportknop
maar ik kom tot besluit (voor mij) dat voor de test de beste wordt ingeschakeld das alles
een manuele auto heeft ook een getal en je wordt als chauffeur nergens verplicht om vlg de indikator te rijden en steek de sonde in de uitlaat van eender welke kar met koude motor en er slaagt ook sowieso geeneen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik heb wel heel de dag mijn kop gebroken over de sportknop
maar ik kom tot besluit (voor mij) dat voor de test de beste wordt ingeschakeld das alles
een manuele auto heeft ook een getal en je wordt als chauffeur nergens verplicht om vlg de indikator te rijden en steek de sonde in de uitlaat van eender welke kar met koude motor en er slaagt ook sowieso geeneen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk denk dat we gerust kunnen concluderen dat je voor een echte sportknop niet bij die vw moet zijn, maar bij een echte sportwagen zoals een bmw.
Just saying.
Comment
-
Heb hier ooit eens gevraagd of ze bij het chippen de pk's kunnen aanpassen via deze knop en dat ging niet.
Rij nu altijd in sport, voel mij veel fitter.
Sent from my Apple muziekdoos.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenHeb hier ooit eens gevraagd of ze bij het chippen de pk's kunnen aanpassen via deze knop en dat ging niet.
Rij nu altijd in sport, voel mij veel fitter.
Sent from my Apple muziekdoos.
BR kan bij bmw in ieder geval anders programmeren als je in sport rijdt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichtenfcapri moet blijven!
En negeerlijsten zijn iets belachelijk.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichtenfcapri moet blijven!
En negeerlijsten zijn iets belachelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk denk dat we gerust kunnen concluderen dat je voor een echte sportknop niet bij die vw moet zijn, maar bij een echte sportwagen zoals een bmw.
Just saying.
Zou het niet kunnen dat enkel in sportstand het volle vermogen vd motor kan aangesproken worden?
In comfort wordt het max. toerental beperkt.
In sportstand ook minder stuurbekrachtiging, snellere gasrespons en een hardere ophanging dan in comfort.
Dit zou dan wel impliceren dat bij de uitstoottest ( bij laag vermogen) de keuze geen verschil mag geven?Last edited by taiko; 04/04/2016, 12:15.
Comment
Comment