Oorspronkelijk geplaatst door taiko
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW riskeert milieuboete van 18 miljard dollar (De tijd)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichtenfcapri is niet meer onder ons...
RIP beste vriend.
Comment
-
Ik denk dat het tijd wordt dat er sommige zich eens gaan gedragen volgens hun leeftijd en niet zoals een hoop snotneuzen. Ik kan er soms echt niet bij dat zo'n discussie's uit de hand lopen.2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk BerichtenIk denk dat het tijd wordt dat er sommige zich eens gaan gedragen volgens hun leeftijd en niet zoals een hoop snotneuzen. Ik kan er soms echt niet bij dat zo'n discussie's uit de hand lopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenDa's wel een hele hoop knowhow die het aftrapt hoor, van iemand die daar nog eens echt grondig mee nadacht ook. Echt een belangrijke inhoudelijke bijdrager die ik dikwijls zorgvuldig las.
Aan de andere kant, da's weer heel wat dt-faudten minder! Decisions, decisions
Elk nadeel heeft zijn voordeel.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk BerichtenIk denk dat het tijd wordt dat er sommige zich eens gaan gedragen volgens hun leeftijd en niet zoals een hoop snotneuzen. Ik kan er soms echt niet bij dat zo'n discussie's uit de hand lopen.
Trouwens, er zijn veel merken die een sport knop gebruiken om allerhande settings aan te passen (ook motorinstellingen). Ik weet niet of dit bij VAG ook zo is geef ik eerlijk toe maar het zou mij niet verbazen. Bv de e60 M5 had in normal mode maar 400 pk, pas als je de M-knop induwde kreeg je de 507 stuks.
Ook het feit dat de sturing van de versnellingsbak wordt aangepast (zoals in mijn oude e39) speelt een rol. Hoger in toeren houden zorgt nu eenmaal voor een hoger verbruik..
Nu ik hoop dat fcapri blijft want hij is zeker en meerwaarde voor dit forum, i.t.t. sommige anderen in dit topic.Last edited by CaliforniaDream; 04/04/2016, 14:14.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenNu ben jij de enige echt Capri.
Elk nadeel heeft zijn voordeel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenMeestal is dit door fanboys die er niet tegen kunnen dat hun merk zo wordt afgekraakt. Want laten we eerlijk zijn, dit topic is niet meer en niet minder dan een doorn in het oog voor alle VAG lovers.
Trouwens, er zijn veel merken die een sport knop gebruiken om allerhande settings aan te passen (ook motorinstellingen). Ik weet niet of dit bij VAG ook zo is geef ik eerlijk toe maar het zou mij niet verbazen. Bv de e60 M5 had in normal mode maar 400 pk, pas als je de M-knop induwde kreeg je de 507 stuks.
Ook het feit dat de sturing van de versnellingsbak wordt aangepast (zoals in mijn oude e39) speelt een rol. Hoger in toeren houden zorgt nu eenmaal voor een hoger verbruik..
Nu ik hoop dat fcapri blijft want hij is zeker en meerwaarde voor dit forum, i.t.t. sommige anderen in dit topic.
Moh, hoe komde daar bijBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk BerichtenIk denk dat het tijd wordt dat er sommige zich eens gaan gedragen volgens hun leeftijd en niet zoals een hoop snotneuzen. Ik kan er soms echt niet bij dat zo'n discussie's uit de hand lopen.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenWeette... dikwijls vergeet men dat er achter elk account ook echte mensen zitten. Zo worden er dan zaken gezegd die men in real life nooit zou uitspreken. Misschien is het goed om daar van tijd eens aan te denken...
Comment
-
Grappig dat je dan maar ineens privé gesprekken hierop gooit, met namen en al.
Goed gedaan!
Ik denk niet dat jouw post lang gaat blijven bestaan, dus zal ik het ook niet quoten.
"ik had de woorden van "mongool" eerst teruggenomen omdat ik dacht dat deze je persoonlijk kwetsten. misschien dat je een kind of broertje met Down hebt ofzo."
lol wie is dan het klein kindwat is dat nu voor een opmerking?
Grow the fuck up.
edit: het gaat niet over Yeanke maar iemand andersLast edited by Erendriel; 04/04/2016, 16:53.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Denk dat die post het welgeteld 3 minuten heeft overleefd
Die zit op mijn netvlies gebrand lol“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenDenk dat die post het welgeteld 3 minuten heeft overleefd
Die zit op mijn netvlies gebrand lol
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door taiko Bekijk BerichtenTwijfel ook.
Zou het niet kunnen dat enkel in sportstand het volle vermogen vd motor kan aangesproken worden?
In comfort wordt het max. toerental beperkt.
In sportstand ook minder stuurbekrachtiging, snellere gasrespons en een hardere ophanging dan in comfort.
Dit zou dan wel impliceren dat bij de uitstoottest ( bij laag vermogen) de keuze geen verschil mag geven?
Sportstand is andere instelling automaat, betere gasrespons, minder stuurbekrachtiging en hardere ophanging (bij adaptieve ophanging) . Als je kickdown doet in comfort, is hij even snel als bij kickdown in sport.
In sport+ gaat de tractie controle op dynamisch (half uit) en gaat de automaat bruter schakelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yeanke Bekijk BerichtenJaa waarschijnlijk en 100den printscreens van gepakt :p“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
In sport+ gaat de tractie controle op dynamisch (half uit) en gaat de automaat bruter schakelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMet de flippers of het pookje schakelen in sport+ vind ik het plezantste. Dat schokje elke keer bij 't opschakelen doet het allemaal wat sneller lijken.
Pwaaaaap Pwaaaaaaaaaaaaaaap
Om het op een benzine te doen lijken??
Comment
Comment