Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW riskeert milieuboete van 18 miljard dollar (De tijd)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Gelijkvormigheidsattest zal dan wel conform de S-stand zijn.
Die verplichte meting is wellicht op constante snelheid, motor amper belast.
Wellicht het verschil tussen 50 aan 1200 toeren of aan 1800 in uitstoot niet zo groot, zal wel gemakkelijk te halen vallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenVw heeft weldegelijk een sportknop die uitstoot beinvloed (
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk
En dit is dan de sportknop
Nu snap ik de logica hierachter se. De "S" van wieldemping..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yeanke Bekijk BerichtenIerse das ne knop van de wieldemping dan:
En dit is dan de sportknop
Nu snap ik de logica hierachter se. De "S" van wieldemping..Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yeanke Bekijk BerichtenIerse das ne knop van de wieldemping dan:
En dit is dan de sportknop
Nu snap ik de logica hierachter se. De "S" van wieldemping..
wat zegt wiki over de s stand
"S" mode[edit]
The floor selector lever also has an S position.[2] When S is selected, "sport" mode[2] is activated in the DSG. Sport mode still functions as a fully automatic mode,[3] identical in operation to "D" mode, but upshifts and downshifts are made much higher up the engine rev-range.[2][3][10] This aids a more sporty driving manner,[2] by utilising considerably more of the available engine power, and also maximising engine braking. However, this mode does have a detrimental effect on the vehicle fuel consumption, when compared to D mode. This mode may not be ideal to use when wanting to drive in a 'sedate' manner; nor when road conditions are very slippery, due to ice, snow or torrential rain — because loss of tire traction may be experienced (wheel spin during acceleration, and may also result in roadwheel locking during downshifts at high engine rpms under closed throttle). On 4motion or quattro-equipped vehicles this may be partially offset by the drivetrain maintaining full-time engagement of the rear differential in 'S' mode, so power distribution under loss of front-wheel traction may be marginally improved.
initiele vraag capri :
vraag me dan wel af hoe dat met al die autos zitten die zo een knopje hebben sport/ECO modus. als je die op sportmodus zet en je doet dan nog eens die testcyclus, passeert die auto dan ook nog de norm?
jouw eerste antwoord
Eerst nadenken voor je nonsens verkondigd!!
persoonlijk vind ik dit denigrerend en aanvallend ook niet constructief, iedereen leest wat hij wil natuurlijk
dan geeft de capri als antwoord :
voor zover ik weet zijn er wel autos die in sportstand de versnellingsbak later laten schakelen zodat de motor hoger in toeren gaat
nog niet te vergeten de dikke motoren waarbij cilinders worden uitgeschakeld als je eco rijd.
je antwoorde daarop naast zijn juiste bemerkingen
Vtec?? Multimappen?? Origineel?? Snellere gasrespons =meer pk?? :eek: :eek:
ik werk al 9 jaar in de sector en ik leer alle dagen bij maar dat is boven men petje
die haalde de capri ook nog aan ja
dan kwam dit van jouw
Edit: VW heeft geen sportknop!!
namaz
Onder sportknop versta ik iets heel anders, daar heeft DCC niks mee te maken.
Jij haalt dit aan om een punt te maken die er eigenlijk geen is... Want het draait hier om software, niet om ophangingen en de setup ervan.
Een sportknop a la, ik-geef-de-wagen-wat-pk's-bij heeft VW niet. Tuners kunnen dat erin steken maar daar heeft de constructeur niks mee te maken.
onze griek
Wat hebben de "sportknoppen" met uitstoot te maken laat staan met sjoemelsoftware?
Denk dat je hier fameus aan't afwijken bent van het oorspronkelijke.
zeg ik : natuurlijk heeft die s stand met uitstoot te maken !!
namaz de doodoener
Ik toon u 2 foto's.. Die vooral geen kloten met het onderwerp te maken hebben. Jij bent ook zo iemand die aan alles een draai geeft om het toch maar naar u zin te zetten. Ik snap waarom jij op heel wat negeerlijsten staat op dit forum
nogmaals jij
Nee want vw heeft geen sportknop..
Dat de knop voor wieldemping!
die pic was idd demping heb je gelijk in
op geen enkel moment, op die 'kerel' na, heeft de capri je aangevallen, wel integendeel, jij klonk (in deze) vanaf eerste reply te betrokken
ik zoek niet de confrontatie op, ik vind het wel erg dat iemand het is afgebold (op zich vind ik dat ook zwak), nadat hij door de 3 audi musketiers onbegrepen werd en au fond dik gelijk had, en dat teus is gebannen geweest door een misplaatste opmerking
en de john mag voor mijn part het beest bij de naam noemen ipv een algemene opmerking waarbij iedereen en niemand zich aangesproken voelt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenfoto andere s-stand, gekend ook door mensen die niet voor het concern werken uiteraard
wat zegt wiki over de s stand
"S" mode[edit]
The floor selector lever also has an S position.[2] When S is selected, "sport" mode[2] is activated in the DSG. Sport mode still functions as a fully automatic mode,[3] identical in operation to "D" mode, but upshifts and downshifts are made much higher up the engine rev-range.[2][3][10] This aids a more sporty driving manner,[2] by utilising considerably more of the available engine power, and also maximising engine braking. However, this mode does have a detrimental effect on the vehicle fuel consumption, when compared to D mode. This mode may not be ideal to use when wanting to drive in a 'sedate' manner; nor when road conditions are very slippery, due to ice, snow or torrential rain — because loss of tire traction may be experienced (wheel spin during acceleration, and may also result in roadwheel locking during downshifts at high engine rpms under closed throttle). On 4motion or quattro-equipped vehicles this may be partially offset by the drivetrain maintaining full-time engagement of the rear differential in 'S' mode, so power distribution under loss of front-wheel traction may be marginally improved.
initiele vraag capri :
vraag me dan wel af hoe dat met al die autos zitten die zo een knopje hebben sport/ECO modus. als je die op sportmodus zet en je doet dan nog eens die testcyclus, passeert die auto dan ook nog de norm?
jouw eerste antwoord
Eerst nadenken voor je nonsens verkondigd!!
persoonlijk vind ik dit denigrerend en aanvallend ook niet constructief, iedereen leest wat hij wil natuurlijk
dan geeft de capri als antwoord :
voor zover ik weet zijn er wel autos die in sportstand de versnellingsbak later laten schakelen zodat de motor hoger in toeren gaat
nog niet te vergeten de dikke motoren waarbij cilinders worden uitgeschakeld als je eco rijd.
je antwoorde daarop naast zijn juiste bemerkingen
Vtec?? Multimappen?? Origineel?? Snellere gasrespons =meer pk?? :eek: :eek:
ik werk al 9 jaar in de sector en ik leer alle dagen bij maar dat is boven men petje
die haalde de capri ook nog aan ja
dan kwam dit van jouw
Edit: VW heeft geen sportknop!!
namaz
Onder sportknop versta ik iets heel anders, daar heeft DCC niks mee te maken.
Jij haalt dit aan om een punt te maken die er eigenlijk geen is... Want het draait hier om software, niet om ophangingen en de setup ervan.
Een sportknop a la, ik-geef-de-wagen-wat-pk's-bij heeft VW niet. Tuners kunnen dat erin steken maar daar heeft de constructeur niks mee te maken.
onze griek
Wat hebben de "sportknoppen" met uitstoot te maken laat staan met sjoemelsoftware?
Denk dat je hier fameus aan't afwijken bent van het oorspronkelijke.
zeg ik : natuurlijk heeft die s stand met uitstoot te maken !!
namaz de doodoener
Ik toon u 2 foto's.. Die vooral geen kloten met het onderwerp te maken hebben. Jij bent ook zo iemand die aan alles een draai geeft om het toch maar naar u zin te zetten. Ik snap waarom jij op heel wat negeerlijsten staat op dit forum
nogmaals jij
Nee want vw heeft geen sportknop..
Dat de knop voor wieldemping!
die pic was idd demping heb je gelijk in
op geen enkel moment, op die 'kerel' na, heeft de capri je aangevallen, wel integendeel, jij klonk (in deze) vanaf eerste reply te betrokken
ik zoek niet de confrontatie op, ik vind het wel erg dat iemand het is afgebold (op zich vind ik dat ook zwak), nadat hij door de 3 audi musketiers onbegrepen werd en au fond dik gelijk had, en dat teus is gebannen geweest door een misplaatste opmerking
en de john mag voor mijn part het beest bij de naam noemen ipv een algemene opmerking waarbij iedereen en niemand zich aangesproken voelt
Ge begrijpt het dus nog altijd niet..
Ik ga er menne tijd/latijn niet meer insteken want ge weet duidelijk nog altijd niet ni wat ik bedoel
Het stuk waarop ik op capri zen "vraag" reageer heeft hij tuurlijk gewist..
Ik ben zo laag/laf niet om dan nadien te gaan lopen en te gaan wenen dat hij het niet meer aankan.
Ik weet wa ne sportknop is.. mij moet ge het heus ni uitleggen ze..
Ik klink betrokken.. dus nu ineens kent iedereen mij ook!
Ik heb niemand gevraagd om te antwoorden of wel misschien?
U reacties kloppen echt totaal ni..
Waar had de capri gelijk?? Over de knop wieldemping/sportknop??????
Men goesting is over.....
Comment
-
Haha, is die zever hier nu nog bezig.
De vraag van fcapri was misschien wel een zeer correcte vraag maar zette er wel als voorbeeld een totaal verkeerde foto bij die niet relevant was met zijn vraag. Niet meer of minder. Al de rest is zever.
Hij had beter jou foto gebruikt dus.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenWe want fcapri back.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
heel die ece test is gewoon dom
Dat is de enige goede conclusie.
Daarmee ook mijn punt dat elke chauffeur anders rijdt en er niemand die norm haalt.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenZulke lange posts ben ik niet gewoon van bobo. Volgens mij zit fcapri er voor iets tussen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Zo’n 11.000 Belgische eigenaars van een sjoemelauto kunnen deze week een brief in de bus krijgen. Ze mogen hun wagen binnenbrengen voor onderhoud om de sjoemelsoftware definitief te verwijderen. Het is de officiële start van de terugroepactie in ons land, acht maanden na het uitbreken van het dieselschandaal.
Comment
Comment