Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autobanden Donckers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Dat kan kloppen, mijn problematiek was op te lossen zeiden ze ... de ZZH's (Zotten Zonder Hersenen), die stonden op een wachtlijst: wachten op hersenen van een donor voor transplantatie maar da's blijkbaar nog niet gelukt.

Ik voel met je mee, sterkte zera !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
      Dat kan kloppen, mijn problematiek was op te lossen zeiden ze ... de ZZH's (Zotten Zonder Hersenen), die stonden op een wachtlijst: wachten op hersenen van een donor voor transplantatie maar da's blijkbaar nog niet gelukt.

Ik voel met je mee, sterkte zera !
      Proficiat.

Enne,innige deelneming.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HildeWijnegem Bekijk Berichten
        Toch niet , alle 3 a 4 maanden moest ik opnieuw banden oppompen .
        Volgens de bedrijfsleider doe je dit alle 2 maanden . Sorry maar ik ken niemand die dit doet .
        Toch een redelijk advies. Begin met alle 2 maanden (voor een rit, niet erna) en pas aan naar frequenter of minder naargelang van de check. Hoeveel was eraf naa 4 maand?

Dat de meesten zelden hun bandenspanning checken geloof ik best. De meesten zijn mis.
        30 jaar Mr Yuge!

Comment

De meeste mensen weten dan ook niet hoe ze hun bandenspanning moeten checken. En het is niet omdat veel mensen iets niet doen dat je het daarom zelf niet moet doen.

Comment

[QUOTE=Diabolic;5678927]De meeste mensen weten dan ook niet hoe ze hun bandenspanning moeten checken. En het is niet omdat veel mensen iets niet doen dat je het daarom zelf niet moet doen.[/QUOTE

Tegenwoordig is dat op een knopke drukken .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HildeWijnegem Bekijk Berichten
              Volgens de man van de autocontrole en Donckers zijn het banden van 2012.
              maat : 205/50R 17V 93 V
              Profielen zijn nog perfect.
              Een eerder probleem:
              Alle 3 a 4 maanden moet ik deze achterbanden oppompen. Ik heb dit een jaar geleden gemeld bij Donckers. Er werd toen een lek gevonden en hersteld .
              Het probleem zou wel opgelost ...
              Toch niet , alle 3 a 4 maanden moest ik opnieuw banden oppompen .
              Volgens de bedrijfsleider doe je dit alle 2 maanden . Sorry maar ik ken niemand die dit doet .

Ik denk nu naar een plaats te gaan waar ze mijn velgen ook willen nakijken en zo nodig de oorzaak wat die dan ook kan zijn aanpakken .
              Ander rij ik mijn nieuwe banden waarschijnlijk opnieuw stuk , door mogelijk onvoldoende druk.
              Hallo, Hallo , Heb je nu al contact opgenomen met Uniroyal ?

Comment

Autobanden Donckers

Donckers heb ik ook slechte ervaring mee maar niet met het brdrijf maar sommige mensen hun kennis die er werken. Ik heb het al eens gepost. Bij mij hebben ze de breedset op de ex e90 gewoon opgewissled voor en achter. Je moet er gewoon geluk hebben met de persoon. Er zijn goeie en minder goede (veel studenten die beginnen maar dat moeten ze ergens). Niet elke student is slecht uiteraard.

Los daarvan is het geen probleem je banden om de paar maanden op te pompen he, ik checkte op elke ex wagen elke maand mijn bandenspanning. Tegenwoordig niet meer omdat de renault indicator zeer precies is en weet ik wanneer bij te pompen.
                Als jij geen mensen kent die dat om de twee a drie maanden checken heb je gewoon een onwetende vriendenkring.
                Last edited by SteakFriet; 02/10/2015, 09:21.

Comment

Met Donckers/Duerinck in Sint-Niklaas heb ik enkel maar goeie ervaring...

Comment

autobanden Donckers - autobanden Dekkers- auto onderdelen Bob de Boer

Na bijna 1,5uur wachten bij bandencentrale Donckers vinden ze geen probleem bij 2 achterbanden die steeds leeglopen.
                    Donkers hun uitspraak; ''Best alle 2 maanden oppompen , anders krijg je scheurtjes in je banden wegens te weinig druk!'' Ik pomp onvoldoende krijg ik op mijn neus !
                    Vreemd toch , ... banden van 2 jaar oud !??

Vervolgens rij ik naar Bob De Boer die me eerlijk advies gaf en mijn banden bij concurrent Dekkers liet testen in een vat .
                    Daar vonden ze in 1 band een nagel van 5 cm groot. De 2de band had een kapot ventiel!
                    Problem solved ! Goodbye Donckers !

Er zijn nog eerlijke mensen in auto verkoop en heel hulpvaardig. Met veel dank aan Bob De Boer en de firma Dekkers ! Ik ben daar ongelooflijk geholpen geweest .

Comment

Eerlijk gezegd moet zo'ne De Boer ne nagel van 5cm en een kapot ventiel ook zelf vinden. Daar hebt ge geen vat voor nodig...

Comment

eens terug passeren bij donckers en hen vermelden dat het probleem opgelost is door een nagel te verwijderen en een ventiel te vervangen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                          Eerlijk gezegd moet zo'ne De Boer ne nagel van 5cm en een kapot ventiel ook zelf vinden. Daar hebt ge geen vat voor nodig...

Dat klopt maar het zegt veel over een bandencentrale als ze u wegsturen met de boodschap dat ge uw banden om de zoveel tijd maar moet oppompen terwijl er duidelijk een lek is.

Comment

Bob De Boer is de buur van Dekkers en zij staan klaar voor elkaar! Het dankzij hem dat het probleem is opgelost. De verantwoordelijke is Donckers en niemand anders . Het is gewoonweg schandalig hoe ik daar ben behandeld als klant !
                            Ik had nooit eerder bij Bob De Boer geweest . Hij is tenminste eerlijk en geen afzetter .
                            Zo'n kleine lek als dat ventiel zie je alleen in een vat .

Comment

Mooi verhaal Hilde, maar in je eerste bericht geef je aan dat je auto werd afgekeurd omwille van de staat van je banden: er zaten scheuren in, remember ? ... wat voor nut heeft het dan nog - buiten wat reclame te maken voor Bobke en Dekkers - om deze banden te laten controleren op lekkages en ze te laten "herstellen" ? ...

Busted ?

Comment

Ja, dacht ik ook net...

Comment

Op Bob kun je altijd rekenen.
                                  voor de banden : Bob De Boer
                                  voor de klussen : Bob De Bouwer
                                  en als ge te zat zijt : Bod (ja gewoon Bob)

Comment

Working...
                                  X