Baas heeft uniroyals laten monteren en die zijn tot hiertoe, in mijn ogen althans, gewoon ondermaats. Voor de eerste keer is het mij gelukt bij het vertrekken aan een kruispunt en met het schakelen naar 2de de wielen te laten doorspinnen. De goodyears daarvoor waren wel heel goed, maar slijten sneller.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Met de winter in zicht : All season banden, de voor - en nadelen
Collapse
X
-
-
Toch maar voor winterbanden gekozen....
Last edited by order66; 31/10/2017, 16:40.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk BerichtenBaas heeft uniroyals laten monteren en die zijn tot hiertoe, in mijn ogen althans, gewoon ondermaats. Voor de eerste keer is het mij gelukt bij het vertrekken aan een kruispunt en met het schakelen naar 2de de wielen te laten doorspinnen. De goodyears daarvoor waren wel heel goed, maar slijten sneller.
The 2017 Auto Bild All Season Tyre Test puts eight 225/50 R17 all season tyres through the usual dry, wet and snow testing, and includes a reference summer and winter tyre for benchmarks. The two ...
Comment
-
Ik voel het ook. Bij droog weer geven ze er snel de brui aan, bij regenweer idem. Ze voelen erg hard aan tijdens het rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIk heb de mijne er vant weekend opgelegd.
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
Comment