Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Met de winter in zicht : All season banden, de voor - en nadelen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Baas heeft uniroyals laten monteren en die zijn tot hiertoe, in mijn ogen althans, gewoon ondermaats. Voor de eerste keer is het mij gelukt bij het vertrekken aan een kruispunt en met het schakelen naar 2de de wielen te laten doorspinnen. De goodyears daarvoor waren wel heel goed, maar slijten sneller.
    www.peugeotforum.be

Comment

• Toch maar voor winterbanden gekozen....
      Last edited by order66; 31/10/2017, 16:40.
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
        Baas heeft uniroyals laten monteren en die zijn tot hiertoe, in mijn ogen althans, gewoon ondermaats. Voor de eerste keer is het mij gelukt bij het vertrekken aan een kruispunt en met het schakelen naar 2de de wielen te laten doorspinnen. De goodyears daarvoor waren wel heel goed, maar slijten sneller.
        Tja, de Uniroyal scoort dan ook slechtst in de tests op droog en nat wegdek, enkel in winterse omstandigheden scoort hij goed. Het is geen All Season aanrader.

The 2017 Auto Bild All Season Tyre Test puts eight 225/50 R17 all season tyres through the usual dry, wet and snow testing, and includes a reference summer and winter tyre for benchmarks. The two ...

Comment

• Ik voel het ook. Bij droog weer geven ze er snel de brui aan, bij regenweer idem. Ze voelen erg hard aan tijdens het rijden.
          www.peugeotforum.be

Comment

• En denken dat ze zich vroeger profileerden als de regenband bij uitstek...

Comment

• Wie heeft er met dit vriesweer er al winterbanden opliggen? All Season banden zijn voor dit weer wederom een uitstekende keuze.

Comment

• Ik heb de mijne er vant weekend opgelegd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                  Ik heb de mijne er vant weekend opgelegd.
                  Net op tijd!

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                  Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Normaal ging ik nog wachten eerlijk gezegd, maar mijn weekends zitten zo danig druk dat ik er van geprofiteerd heb om ze op een vrij moment nog op te leggen.
                    Maar inderdaad, net op tijd.

Comment

Working...
                    X