Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bose is gemaakt om met alles goed te klinken... Maar mist absoluut sprankel, en 3d... Er is veel beter beschikbaar
Heb dat nog al horen zeggen... Heb thuis Harmonn Cardon (juist geschreven?) en naar het schijnt is dit beter dan Bose. Zo vertelde de verkoper me toch. In sommige merken kan je Harmonn ook verkrijgen geloof ik?
Heb B&O in de wagen. Vergeleken met Bose en het merkgebonden sound system, en kwam er voor mij als beste uit. Duur als optie, maar voor mij zijn prijs wel waard.
Wal spijt dat ik DAB niet als optie heb genomen. Pas achteraf beseft toen ik het hoorde in wagen van een vriend. B&O klinkt dus nog beter met DAB functie.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
ach ja die merken in een auto...het duurste zal beter klinken, als dat bij merk a b&o is zal dat dat merk zijn, bij merk b harman kardon
er zijn nog geen auto's waar je voor hetzelfde budget meerdere merken kan vergelijken dusjah
ben wel mee dat bose vooral goed is voor boenke-boenke muziek, maar het is niet omdat ik dure speakers koop ik opeens klassiek zal gaan luisteren (al heeft dat genre zeker zijn kwaliteiten en geschiedenis)
Heb de vergelijking van 3 systemen in dezelfde soort wagen kunnen maken. En er zit wel degelijk een verschil op. Net zoals er een verschil zit in prijs. Bij het ene systeem zal er wel meer werk gemaakt zijn van isolerende factoren + dat de speaker zelf ook kwalitatiever zal opgebouwd zijn, vermoed ik.
Anyway, met DAB klonk het nog iets geruisvrijer op FM band.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Ben nooit Bose-liefhebber geweest (Buy Other Sound Equipment , maar hun Centerpoint systeem in de Espace heeft me aangenaam verrast. Gewoon zeer goed, en ja er bestaat nog beter, maar Herman Karton is nu ook niet bepaald het van het... Laat staan dat B&O zo superieur zou zijn: voor huiskamer hifi munten ze in 1 ding wel uit: design, maar daarmee is het meeste dan ook gezegd.
Weet je wat het beste is hier in huis... een oude tuner en versterker van Telefunken met luidsprekers erop van (weet de naam niet meer) W...... (staat een W op en zou erg bekend zijn). Dat gaat niet bijzonder luid maar wat een warme klank.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
10 punten ... Kon er niet meer opkomen. Oud maar goed. Alle tonen komen prachtig tot hun recht. Beter dan al die digitale dingen. Heb hier nog een oude radio staan, idem... Heeft geen waarde maar voor mij is die onvervangbaar. Probleem met die digitale dingen is dat je op laag volume dikwijls veel hoge tonen hebt. En dat hadden die houten radio's niet. Maar misschien is't ook een beetje nostalgie lol
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
In de hoge frequenties van dab is een goei antenne nog belangrijker dan bij fm,bij fm komt het op geen cm'tje aan,bij dab wel.De beste antenne is nogsteeds die met de twee jupiler blikjes .
Ik heb een dab huisradio van Medion met netvoeding van 12v , ik ga hem een van de dagen eens testen in de auto.Het is zo dat we hier in regio Ninove (O-VL), radio O-VL met veel moeite en steeds zeer gestoord op fm kunnen ontvangen,nogthans zie ik vanuit mijn zolderraam de zendmast van ST Pietersleeuw staan.Dit komt waarschijnlijk omdat we hier practisch op de taalgrens zitten en in wallonie (willen) kennen ze de vlaamse wetgeving niet.
De laatste tijd spelen we toch regelmatig muziek af in de wagen via Aupeo (internet dus) die kwaliteit van uitzending ligt toch een heel pak hoger dan gewone radio.
Comment