Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Op zoek naar een job in automotive sector, wie werkt er al in de autosector ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op zoek naar een job in automotive sector, wie werkt er al in de autosector ?

Hi iedereen,

Op dit moment studeer ik Master of Global Management aan Antwerp Management School (AMS), waar ik in juni 2016 zal afstuderen. Hierdoor ben ik nu aan het zoeken voor mijn eerste werkervaring. Voor mijn studie aan AMS heb ik Industrieel Ingenieur gestudeerd aan de Universiteit van Antwerpen, waar ik mijn master behaalde in Automotive Engineering. De reden waarom ik gekozen heb voor de Junior-MBA na mijn Automotive studies is om een bredere kijk te krijgen alle aspecten van het bedrijfsleven en het globale aspect van de automotive sector beter te begrijpen waardoor ik een toegevoegde waarde kan leveren aan mijn werkgever in de automotive industrie.

Met een stage bij RSRspa, waar ik onderzoek moet doen naar het uitbreiden naar nieuwe driving experiences voor het bedrijf alsook een aanpakstrategie te ontwikkelen, kan ik mijn passie voor auto's, mijn technologische kennis alsook mijn kennis die ik op AMS geleerd heb toepassen (operations management, marketing management, global strategic management & people management).

Achter deze stage heb ik de mogelijkheid om hier te blijven werken maar ik zou graag de stap maken om bij een effectief automerk aan de slag te gaan.

Zijn er op dit forum mensen die bij bepaalde merken werken?
    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Stage bij RSR... Zalig!

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      Stage bij RSR... Zalig!

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
      Thanks !
      Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Maarreeuhh, niemand hier die in automotive sector werkt ?
        Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Genoeg mensen! maar niet aan mij om te zeggen wie.

Comment

Ik werk bij een Opel dealer. Nieuwe wagens afleveren. Niets spannends dus.
            2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Zelfde hier, werk in de naverkoop voor concessies maar dus niet rechtstreeks bij een automerk

Comment

Ikzelf ben werkzaam bij Ford in Lommel. Bij ons is het als ingenieur altijd zeer interessant werken denk ik. Ik sta zelf in de garage bij Dynamics Testing. We zetten auto's op een testrig (K&C) en rijden ook Steering en Handling testen. Als ingenieur begin je wel altijd via Randstad Professional of nog een ander waarvan de naam me ontglipt. Vaste contracten zijn zeer zeldzaam maar om ervaring op te doen altijd zeer handig. Een aanrader.

Comment

Enig idee hoe het komt dat vaste contracten zeer zeldzaam zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ace_fix_268 Bekijk Berichten
                    Ikzelf ben werkzaam bij Ford in Lommel. Bij ons is het als ingenieur altijd zeer interessant werken denk ik. Ik sta zelf in de garage bij Dynamics Testing. We zetten auto's op een testrig (K&C) en rijden ook Steering en Handling testen. Als ingenieur begin je wel altijd via Randstad Professional of nog een ander waarvan de naam me ontglipt. Vaste contracten zijn zeer zeldzaam maar om ervaring op te doen altijd zeer handig. Een aanrader.
                    Super boeiend ! Toen ik nog niet dacht aan verder studeren na m'n ingenieur was het doel om daar te beginnen.
                    Iemand van m'n richting heeft inderdaad via randstad nog geprobeerd bij jullie binnen te raken, waren blijkbaar wel pittige testen.
                    Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Ik heb voor een vorig project 4jaar bij Toyota/Lexus gezeten in Zaventem (R&D) en Evere (HQ), als ik die ingenieurs bezig zag in de R&D hallen moet dat daar toch ferm interessant en plezant! (in de zin van met al dat lekkers te LFA/GT86/LC/... mogen werken) zijn. Meestal doen ze daar onderzoek om hun modellen te verbeteren door te bekijken hoe andere merken het doen (een beetje reverse engineering denk ik) en hun prototypes aanpassen/testen. Ik ging altijd met plezier een IT probleem oplossen daar . Toyota racing ingenieurs zitten daar ook af en toe... Kortom een job in automotive (in Belgi?) en vooral als ingenieur zou ik het wel weten . Op IT vlak was het daar wel wat minder maar dat terzijde

Comment

Ik werk als technieker bij een Mercedes garage.
                        Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                        Current:
                        1987 Mercedes-Benz W124 200D
                        1979 Mercedes-Benz W123 280E
                        1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                        Ex:
                        1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                        1976 Mercedes-Benz W123 250
                        1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                        1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                        1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                        1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                        2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                        1980 Mercedes-Benz W123 280
                        1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Verkoper bij Opel

Comment

In een garage/concessiehouder is het niet zo heel moeilijk om te gaan werken. Maar echt als ingenieur denk ik dat er te weinig vraag is in België.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ace_fix_268 Bekijk Berichten
                              Dag collega. Ik zit bij EESE als tester. Ik hoop in de toekomst ook wat met mijn autotechnologie bachelor diploma te kunnen doen daar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Per Sempre Bekijk Berichten
                                Verkoper bij Opel
                                Bij welke concullega als ik curieus mag zijn? ik werk bij Beerens Zaventem.
                                2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

al heel mijn leven....alles gedaan: technieker,werkplaatsverantwoordelijke,verkoper,.. ..elke dag is anders en ik amuseer me nog altijd. Altijd op vaste contracten gewerkt.
                                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                    Bij welke concullega als ik curieus mag zijn? ik werk bij Beerens Zaventem.

Comment

Verkoper, PDI manager en accesoire manager voor een Volvo concessie

Comment

Gevlucht uit de automotive. Railway is veel leuker

Comment

Working...
                                        X