Na mijn studie autotechniek is mijn loopbaan gestart van installateur LPG-installaties naar Volvo naar Opel naar Mercedes en nu ik stilaan naar mijn (pre)pensioen begin uit te kijken hoop ik mijn loopbaan te mogen eindigen bij Ford. Dit telkens bij concessiehouders (leuke en minder leuke). Mijn passie als kind waren auto's en hoewel ik soms wel de huidige generatie auto's zwaar vervloek omwille van de elektronica die overheerst en haast allesbepalend is zou ik, moest ik mijn carrière overdoen, terug kiezen voor de automobielsector.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Op zoek naar een job in automotive sector, wie werkt er al in de autosector ?
Collapse
X
-
Nog mensen die kennis hebben met vacatures van BMW Financial Services?
Blijkbaar werken ze enkel met jaarcontracten/startbaanovereenkomsten, en vast contract krijgen is een vraagteken.
Maar zoals ik zie uit vorig pagina groeien er vele blijkbaar niet door hiermee..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenBij welke concullega als ik curieus mag zijn?ik werk bij Beerens Zaventem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Per Sempre Bekijk BerichtenDecaigny=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Per Sempre Bekijk BerichtenDecaigny
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lester Bekijk BerichtenIk werk als E-commerce Sales Manager voor 1 van de grootste onafhankelijke dealergroepen van België.
Als je tips nodig hebt, always welcome to help
Tips zijn altijd welkom !
Oorspronkelijk geplaatst door Raizen Bekijk BerichtenNog mensen die kennis hebben met vacatures van BMW Financial Services?
Blijkbaar werken ze enkel met jaarcontracten/startbaanovereenkomsten, en vast contract krijgen is een vraagteken.
Maar zoals ik zie uit vorig pagina groeien er vele blijkbaar niet door hiermee..
Voor de rest heb ik nu 3 merken waar ik aan het praten ben, hopelijk komt er snel duidelijkheidLast edited by CaliforniaDream; 23/05/2016, 14:51.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenDe welke ? Mag in PM natuurlijk
Tips zijn altijd welkom !"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current:Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Per Sempre Bekijk BerichtenIzegem, en inderdaad The_Rebel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raizen Bekijk BerichtenNog mensen die kennis hebben met vacatures van BMW Financial Services?
Maar zoals ik zie uit vorig pagina groeien er vele blijkbaar niet door hiermee..Van toen tot nu:
MY2018 Renault Megane 1.5 TDCi
#6 MY2014 Volkswagen Golf 7 Variant 1.6TDi
#5 MY2018 Mercedes C180 W205: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...benz-w205-c180
#4 MY2014 Peugeot 508sw 1.6HDI
#3 MY2007 BMW E92 325i: http://www.autoforum.be/showthread.p...69#post4994369
#2 MY2012 Volvo C30 R-design 1.6HDI: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...drive-r-design
#1 MY1997 Golf 3 variant 1.9TDI
Comment
-
Heb eindelijk een zeer mooi aanbod te pakken
Zal er meer over vertellen als ik getekend heb. Kijk er alleszins naar uit om eindelijk te beginnen aan een nieuw hoofdstukClassic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenHeb eindelijk een zeer mooi aanbod te pakken
Zal er meer over vertellen als ik getekend heb. Kijk er alleszins naar uit om eindelijk te beginnen aan een nieuw hoofdstuk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gust Kadé Bekijk BerichtenAlvast proficiat en succes !
Ondertussen het voorstel ondertekend.
Ik start in Augustus bij FCA op de hoofdzetel in OudergemLast edited by CaliforniaDream; 11/06/2016, 14:02.Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenproficiat ! welke uit de groep hoop je te krijgen ?Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenBedankt!
Ik start in Augustus bij FCA op de hoofdzetel in Oudergem
Succes met je carrière man!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenBedankt!
Ik start in Augustus bij FCA op de hoofdzetel in Oudergem2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichtenproficiat!! Welke job ga je daar uitoefenen?
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenGiulia Quadrifoglio als bedrijfswagen?
Succes met je carrière man!
Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk BerichtenInnige deelneming!Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
Comment