Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verzekering betwist werking alarmsysteem?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten

inderdaad, ik ben ook nog steeds benieuwd naar de grondreden van Janneman zijn probleem.
    'k vermoed dat niemand dat ooit zal weten ... maandag verwacht ik nieuws.

Comment

Eind goed al goed!

Tussenkomst van de desbetreffende verzekeringsmaatschappij...

Moge het duidelijk zijn om in de toekomst nog meer aandacht te besteden aan de contracten en de 'kleine letterkes'. Niet te snel af te geven bij discussiepunten en vooral als er een verhoor wordt afgenomen twee keer na te lezen vooraleer te ondertekenen. Beter op dat moment iets meer tijd nemen, dan erna dagen / weken in de miserie te zitten....

Verzekeringsmaatschappijen zijn misschien iets te achterdochtig geworden maar uiteindelijk in mijn geval correct.
      Last edited by ; 03/03/2016, 22:32.

Comment

Twee dossiers met discussie, en ze komen alletwee effen, binnen een aanvaardbare periode.
        Die gangsters zijn niet meer wat ze geweest zijn.
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
          Twee dossiers met discussie, en ze komen alletwee effen, binnen een aanvaardbare periode.
          Remark :
          - mits noodzakelijke tussenkomst van rechtsbijstand en druk van makelaar
          - aanvaardbare periode ...

Comment

Eind goed al goed. En inderdaad verklaring was hier blijkbaar het punt waarover men struikelde.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
              Als u op mijn dossier doelde... dat heeft 4 maanden geduurd, waarbij mijn standpunt van in den beginne uiteindelijk integraal is overgenomen en daar is een hele hoop discussie en tussenkomst van een advocaat voor nodig geweest. De 'gangsters' wisten volgens mij goed dat ze bakzeil zouden gaan halen bij een zaak en hebben eieren voor hun geld gekozen. Geen redelijke termijn en dat het effen komt, is alleen maar omdat je laat blijken de zaak desnoods voor de rechter te willen laten komen.

Gisteren zag ik dat er hier in de buurt trammelant was. Ook weer met een expert en ja hoor, dat was de grote vriend die in opdracht van het appeltje voor de dorst taxeert.

Comment

Het merk met de Ster........................

In 1991 had mijn Alfa 164 v6 3.0 een alarm met ruimtevoelers in het interieur,je moest niet proberen je hand in de auto te steken(ooit geprobeerd met half open ruit)onmiddellijk ging het alarm af.

En een recente Duitse auto heeft dit nu nog niet.
                ocharme
                Z4 M40i

Comment

als ik de honden in de auto laat moet ik toch de interieurbeveiliging uitschakelen hoor, sinds mijn 1998 208 is dat al zo

wat niet zo is dat het alarm nodeloos afgaat als er bvb vliegen binnen zitten

Comment

Argenta... Daar komt de aap uit de mouw.
                    Schaderegeling is nooit een sterk punt geweest, ze zijn lange tijd zelfs niet aangesloten geweest bij de RDR-conventie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten

In 1991 had mijn Alfa 164 v6 3.0 een alarm met ruimtevoelers in het interieur,je moest niet proberen je hand in de auto te steken(ooit geprobeerd met half open ruit)onmiddellijk ging het alarm af.

ocharme
                      Mijn 2002 BMW E46 destijds had dat nochtans toch.

Comment

De onze ook, hoor

Comment

ocharme
                          M'n pa z'n c klasse ergens begin 2000 had dat ook. Nu hebben auto's dat niet meer. Volgens mij moet dat een gegronde reden hebben.

Ging in die alfa uit 91 het binnenalarm ook af als er een stuk binnenbekleding los kwam?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                            M'n pa z'n c klasse ergens begin 2000 had dat ook. Nu hebben auto's dat niet meer. Volgens mij moet dat een gegronde reden hebben.

Ging in die alfa uit 91 het binnenalarm ook af als er een stuk binnenbekleding los kwam?
                            Mijn Nissan 370z heeft dit nu ook nog,van fabriek af.

Ik heb die alfa weggedaan als die 15 jaar oud was en was nog steeds in nieuwstaat,zelfs geen beschadigde bestuurderszetel.
                            Z4 M40i

Comment

Mijn Nissan 370z heeft dit nu ook nog,van fabriek af.

Ik heb die alfa weggedaan als die 15 jaar oud was en was nog steeds in nieuwstaat,zelfs geen beschadigde zetels.
                              Dat was een Alfa mopje.

Comment

Working...
                              X