Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tussenkomst van de desbetreffende verzekeringsmaatschappij...
Moge het duidelijk zijn om in de toekomst nog meer aandacht te besteden aan de contracten en de 'kleine letterkes'. Niet te snel af te geven bij discussiepunten en vooral als er een verhoor wordt afgenomen twee keer na te lezen vooraleer te ondertekenen. Beter op dat moment iets meer tijd nemen, dan erna dagen / weken in de miserie te zitten....
Verzekeringsmaatschappijen zijn misschien iets te achterdochtig geworden maar uiteindelijk in mijn geval correct.
Twee dossiers met discussie, en ze komen alletwee effen, binnen een aanvaardbare periode.
Die gangsters zijn niet meer wat ze geweest zijn.
Als u op mijn dossier doelde... dat heeft 4 maanden geduurd, waarbij mijn standpunt van in den beginne uiteindelijk integraal is overgenomen en daar is een hele hoop discussie en tussenkomst van een advocaat voor nodig geweest. De 'gangsters' wisten volgens mij goed dat ze bakzeil zouden gaan halen bij een zaak en hebben eieren voor hun geld gekozen. Geen redelijke termijn en dat het effen komt, is alleen maar omdat je laat blijken de zaak desnoods voor de rechter te willen laten komen.
Gisteren zag ik dat er hier in de buurt trammelant was. Ook weer met een expert en ja hoor, dat was de grote vriend die in opdracht van het appeltje voor de dorst taxeert.
In 1991 had mijn Alfa 164 v6 3.0 een alarm met ruimtevoelers in het interieur,je moest niet proberen je hand in de auto te steken(ooit geprobeerd met half open ruit)onmiddellijk ging het alarm af.
En een recente Duitse auto heeft dit nu nog niet.
ocharme
Argenta... Daar komt de aap uit de mouw.
Schaderegeling is nooit een sterk punt geweest, ze zijn lange tijd zelfs niet aangesloten geweest bij de RDR-conventie.
In 1991 had mijn Alfa 164 v6 3.0 een alarm met ruimtevoelers in het interieur,je moest niet proberen je hand in de auto te steken(ooit geprobeerd met half open ruit)onmiddellijk ging het alarm af.
ocharme
ocharme
M'n pa z'n c klasse ergens begin 2000 had dat ook. Nu hebben auto's dat niet meer. Volgens mij moet dat een gegronde reden hebben.
Ging in die alfa uit 91 het binnenalarm ook af als er een stuk binnenbekleding los kwam?
Comment