Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hulp eindwerk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hulp eindwerk

ik zit een beetje vast met mijn eindwerk

kan iemand me diep gaande informatie geven over intercoolers
    en ook over het tractiecontrole systeem

Ik hoop dat je buist. Wil je iets in het leven bereiken dan moet je ervoor werken en je verstand gebruiken niet op anderen vertrouwen.

Comment

Het zwarte paard op zijn best.

Sent from my Apple muziekdoos.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
        Ik hoop dat je buist. Wil je iets in het leven bereiken dan moet je ervoor werken en je verstand gebruiken niet op anderen vertrouwen.
        Ahja want gij zeit geboren met alles wzt ge weet. Ge hebt in u leven nooit iets geleerd. (Dat laatste zou eigenlijk heel veel verklaren eigenlijk..)
        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Moest u uw verstand eens gebruiken dan zou u misschien foutloos kunnen schrijven. Moeilijk blijkbaar.
          Last edited by ; 18/02/2016, 21:28.

Comment

Ik heb hem toch geholpen. Ik type iets en 100mensen reageren op mijn post en het topic blijft bovenaan staan .

Comment

Zal je even op weg helpen:

Voor de intercoolers: https://youtu.be/6nhLE1LI2BQ

Zeer interessante gast op YT! lijkt wat amateuristisch in het begin maar dat ligt gewoon wat aan zijn camera/geluid setup. Je moet wel wat Engels kunnen en de video een paar keer kijken voor alles mee te hebben.

Wat heb je zoal gezocht over de twee onderwerpen? Ik denk wel dat google hier een hele databank voor heeft of zoek je iets specifiek?

Verstuurd vanaf mijn E39 met Tapatalk

Comment

Ik heb hem toch geholpen. Ik type iets en 100mensen reageren op mijn post en het topic blijft bovenaan staan .
                Amai, da's grappig!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Amai, da's grappig!

Ik vind van niet.

Comment

We krijgen meer en meer klachten over u, graag uw gedrag wat aanpassen.
                    2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Er is een kanaal op YT waar alles over auto's met een animatie wordt uitgelegt. Altijd heel duidelijk maar wel in het engels. Maar vind het niet direct terug...

Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 601 met Tapatalk
                      RIP Den borre!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvh_97 Bekijk Berichten
                        ik zit een beetje vast met mijn eindwerk

kan iemand me diep gaande informatie geven over intercoolers
                        en ook over het tractiecontrole systeem
                        geef ons wat meer info... Waar loop je stage,...
                        onderwerp van je eindwerk... Enz.

Ik neem aan dat je een duidelijke opdracht hebt gekregen, en dat je gerichte vragen kan stellen...
                        Ik neem aan dat je leerkrachten je ook verder kunnen helpen...
                        Nu lijkt het meer op, ik ben te laat begonnen en in mei moet het eindwerk af zijn...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                          geef ons wat meer info... Waar loop je stage,...
                          onderwerp van je eindwerk... Enz.

Ik neem aan dat je een duidelijke opdracht hebt gekregen, en dat je gerichte vragen kan stellen...
                          Ik neem aan dat je leerkrachten je ook verder kunnen helpen...
                          Nu lijkt het meer op, ik ben te laat begonnen en in mei moet het eindwerk af zijn...
                          De leerkrachten kunnen je wel helpen maar niet eindeloos... Je kan er eens iets aan vragen maar niet alles. Hoe meer je zelf vind en mooi verwerkt levert je meer punten op.

Te laat is het nog niet om in mei af te geven. Op 2 a 3 maand kan je met een 4 a 5 uur per dag een mooi eindweek afleveren.

Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 601 met Tapatalk
                          RIP Den borre!

Comment

Tijdens mijn studies moest je naar een bibliotheek trappen of experten bevragen. Nu moeten ze gewoon Google gebruiken en het is nog teveel gevraagd.

Internet staat vol met informatie over intercoolers en tractiecontrole...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                              Tijdens mijn studies moest je naar een bibliotheek trappen of experten bevragen. Nu moeten ze gewoon Google gebruiken en het is nog teveel gevraagd.

Internet staat vol met informatie over intercoolers en tractiecontrole...
                              Vind ik ook wel.
                              Zwart paard is nogal bot in hoe hij het zegt, maar zelf een beetje moeite doen mag wel ipv dat het op de schoot wordt gebracht. Op 15 min kunt ge al een hele hoop info via goegel vinden.

Comment

Als ge goegelt leest ge 50 verschillende dingen, dat is het probleem met internet. Iedereen zet wat hij wil op het WWW.
                                2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                  Als ge goegelt leest ge 50 verschillende dingen, dat is het probleem met internet. Iedereen zet wat hij wil op het WWW.
                                  Dat is een deel van het eindwerk: bronnen onderzoek. Kijken wie het schreef, wanneer en vergelijken met andere werken. Als wikipedia vol waarheid stond, zou het nogal makkelijk zijn.

Ben benieuwd wanneer hij weer reageert op deze topic ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aw11 Bekijk Berichten

Ligt nog steeds onder zijn bed te kijken naar die poster met dat steigerend paard.

Sent from my Apple muziekdoos.
                                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aw11 Bekijk Berichten
                                      Dat is een deel van het eindwerk: bronnen onderzoek. Kijken wie het schreef, wanneer en vergelijken met andere werken. Als wikipedia vol waarheid stond, zou het nogal makkelijk zijn.

Zo is dat!

Opzoeken wil ook zeggen , kritisch bronnen bekijken.
                                      Als je lang genoeg verschillende bronnen bekijkt op het internet, wordt vanzelf duidelijk wat juist is en wat niet!

Ben het ermee eens dat TS gewoon zelf moet leren zoeken, dat is deel van zo'n opdracht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                        Correct, maar je moet bronnen hebben. Waarom hadden wij vroeger een literatuurlijst van talloze bladzijden lang bij ons eindwerk? Nu zetten ze er Wikipedia.com op.

Comment

Working...
                                        X