Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hulp eindwerk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Van mijn kinderen weet ik dat dat net niet goed genoeg is.

Je moet de pagina's er bij zetten, en wikipedia is meestal een startpunt, waar er verwezen wordt naar andere bronnen. Die andere bronnen moet je hebben!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
      Van mijn kinderen weet ik dat dat net niet goed genoeg is.

Je moet de pagina's er bij zetten, en wikipedia is meestal een startpunt, waar er verwezen wordt naar andere bronnen. Die andere bronnen moet je hebben!
      Uiteraard is dat niet goed genoeg.

Wikipedia is een verzameling van informatie, niets meer, en dus louter een vertrekpunt om naar de "echte" bronnen te gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
        Correct, maar je moet bronnen hebben. Waarom hadden wij vroeger een literatuurlijst van talloze bladzijden lang bij ons eindwerk? Nu zetten ze er Wikipedia.com op.
        Feit.

Maar nu zou het dan zijn, bron: autoforum.be
        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
          Feit.

Maar nu zou het dan zijn, bron: autoforum.be
          Want da's wel de meest betrouwbare bron van gans het wereldwijde web

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
            Want da's wel de meest betrouwbare bron van gans het wereldwijde web
            Heel genuanceerd ook!

Comment

oke jullie hebben allemaal wel gelijk dat ik moet zoeken en zelf mijn best doen.
              Maar probeer maar eens een fatsoenlijke uitleg over een de werking van het tractiecontrole systeem te vinden van een abs sensor tot u ecu. bedradingen schema`s erbij
              en een intercooler ik weet ook wel wat het principe hier van is maar als ge 30paginas over een intercooler moet schrijven ( niet over turbo beginnen lullen ) wil het jullie wel eens zien doen

en toch bedankt dat er mensen zijn die me willen helpen. want mijn praktijk leerkracht helpt ook niemand en op mijn stage plaats moet ik ook niet gaan want de directeur van mijn school heeft mijn stage papieren nog altijd niet getekend omdat hij het zogezegd te druk heeft

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvh_97 Bekijk Berichten
                oke jullie hebben allemaal wel gelijk dat ik moet zoeken en zelf mijn best doen.
                Maar probeer maar eens een fatsoenlijke uitleg over een de werking van het tractiecontrole systeem te vinden van een abs sensor tot u ecu. bedradingen schema`s erbij
                en een intercooler ik weet ook wel wat het principe hier van is maar als ge 30paginas over een intercooler moet schrijven ( niet over turbo beginnen lullen ) wil het jullie wel eens zien doen

en toch bedankt dat er mensen zijn die me willen helpen. want mijn praktijk leerkracht helpt ook niemand en op mijn stage plaats moet ik ook niet gaan want de directeur van mijn school heeft mijn stage papieren nog altijd niet getekend omdat hij het zogezegd te druk heeft
                Ge zijt wel wa makkelijk gevallen hé.

Ge zult niet op het internet 1 A4 documentje vinden waar alles netjes staat (en niets meer) van wat je nodig hebt.

Je moet stuk voor stuk informatie bijeensprokkelen en alles samenleggen en vergelijken, en zo komt ge tot uw informatie...

Comment

... maar als ge 30paginas over een intercooler moet schrijven ...
                  't Is toch de bedoeling van een eindwerk dat het u boeit en in het verlengde ligt van uw studies.
                  Ge hebt het onderwerp hier blijkbaar niet zelf mogen kiezen?

Komt nu eerder over als een strafstudie ipv een eindwerk he.

Comment

kijk hier eens : http://www.marcovw.nl/

vraag is: wat bedoel je met diepgaande info ??

Comment

Post de opdracht van je eindwerk eens...

Comment

ik heb mijn onderwerpen deels zelf mogen kiezen en ze bevallen mij wel alleen is tractiecontrole een giftig onderwerp overal zegt men iets anders en ieder merk heeft zijn eigen versie er van

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                          Post de opdracht van je eindwerk eens...
                          ik heb drie onderwerpen gekregen waar ik van elk onderwerp een apart eindwerk van moet maken en de onderwerpen zijn handgeschakelde versnellingen bak maar dat is al zo goed als klaar, intercooler dat is ook aan het af geraken & tractie controle

Comment

ik heb drie onderwerpen gekregen waar ik van elk onderwerp een apart eindwerk van moet maken en de onderwerpen zijn handgeschakelde versnellingen bak maar dat is al zo goed als klaar, intercooler dat is ook aan het af geraken & tractie controle
                            Krijg jij niet meer uitleg , over wat er moet in vérmeld staan...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door taiko Bekijk Berichten
                              't Is toch de bedoeling van een eindwerk dat het u boeit en in het verlengde ligt van uw studies.
                              Ge hebt het onderwerp hier blijkbaar niet zelf mogen kiezen?

Komt nu eerder over als een strafstudie ipv een eindwerk he.
                              Hier is het ook een opgegeven onderwerp waarover ik mijn gip moet doen. Mss niet het onderwerp dat ik zelf gekozen zou hebben maar het is wel zeer boeiend....

Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 601 met Tapatalk
                              RIP Den borre!

Comment

ik heb mijn onderwerpen deels zelf mogen kiezen en ze bevallen mij wel alleen is tractiecontrole een giftig onderwerp overal zegt men iets anders en ieder merk heeft zijn eigen versie er van
                                Dan zou ik opteren van alles van het zelfde merk te bespreken. Dan kan je er een beetje een lijn in trekken. Of zelfs een bepaalt model.

Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 601 met Tapatalk
                                RIP Den borre!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten
                                  Dan zou ik opteren van alles van het zelfde merk te bespreken. Dan kan je er een beetje een lijn in trekken. Of zelfs een bepaalt model.
                                  Dat zou ik nu net niet doen. Mijn technische kennis is niet goed genoeg om je daar advies over te geven, maar als je zelf al aangeeft dat verschillende merken verschillende implementaties hebben, zou ik dat graag willen lezen in je eindwerk, waarbij je de verschillen en de gevolgen daarvan beschrijft. Kies er dan één systeem uit dat je in detail uitwerkt. Enige historiek/evolutie vind ik persoonlijk ook wel interessant.

Comment

Working...
                                  X